Βασισμένη στα μηχανικά μέρη της A-Class η νέα GLA αναμένεται να λανσαριστεί στις αγορές μέσα στους επόμενους μήνες και λίγο αργότερα να πλαισιωθεί από τις κορυφαίες AMG εκδόσεις της. Οι οποίες ακολουθούν το «συνταγολόγιο» της AMG A 45 με τον γνωστό πανίσχυρο δίλιτρο τετρακύλινδρο κινητήρα κάτω από το καπό, με 8άρι αυτόματο διπλόδισκο κιβώτιο και με στάνταρ την τετρακίνηση 4Matic .
Έτσι, στην βασική έκδοση αποδίδει 387 PS και στην S η ισχύς φτάνει τους 420 PS. Στην πρώτη περίπτωση η διαδικασία του 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε μόλις 4,4 sec και στην ισχυρότερη βρίσκεται στα 4,3 sec. Ομοίως η τελική ταχύτητα είναι στα 250 km/h περιορισμένη όταν στην GLA με τα περισσότερα άλογα απελευθερώνεται μέχρι τα 270 km/h.
Εδώ να πούμε πως σε σχέση με την GLA 35 το μοτέρ έχει αλλάξει γωνία κατά 180 μοίρες ως προς τον κάθετο άξονα (πρακτικά η πολλαπλή εισαγωγής κοιτά προς τα μπροστά), έχει νέο υπερσυμπιεστή με μέγιστη πίεση στα 2,1 bar. Αξιοσημείωτη είναι και η λειτουργία του AMG Torque Control που περιλαμβάνει ανεξάρτητη κατανομή των δύο πίσω τροχών χάρη σε ένα μπλοκέ αποτελούμενο από δύο πολύδισκα συμπλεκτάκια.
Εννοείται πως η ανάρτηση AMG Ride Control είναι ηλεκτρονική ελεγχόμενη (με τρία προγράμματα) και μαζί με το σασί παραμετροποιείται ανάμεσα σε έξι οδηγικά προφίλ (τα Slippery, Comfort, Sport, Sport , Individual και RACE). Επίσης, υπάρχουν αναβαθμισμένα δισκόφρενα (τετραπίστονα μπροστά) και νέα μεταβλητή χαρτογράφηση της κρεμαγέρας.