Επίσημο: Η Dacia φέρνει νέο C-SUV το 2025, βασισμένο στο Bigster Concept


Οι Ρουμάνοι ανακοίνωσαν ότι «βγαίνουν στην επίθεση» στο συγκεκριμένο segment, αξιοποιώντας την ευέλικτη πλατφόρμα CMF-B του ομίλου Renault.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΤΖΟΥΜΑΣ
  • 23/3/2023

Η θέση της Dacia στον όμιλο Renault ολοένα και ενισχύεται, με τη ρουμάνικη εταιρεία να παίζει, πλέον, πολύ σημαντικό ρόλο με τις επιτυχίες της. Ενδεικτικό το γεγονός ότι το Sandero βρίσκεται πολύ κοντά στο να κατακτήσει την κορυφή, για δεύτερο σερί μήνα, στις ευρωπαϊκές πωλήσεις για τον Φεβρουάριο του 2023.

Την ώρα που οι δοκιμές εξέλιξης του νέου Duster συνεχίζονται και αναμένουμε την επίσημη παρουσίασή του το προσεχές διάστημα, η Dacia ανακοίνωσε ότι «περνάει στην επίθεση στην κατηγορία C και αναπτύσσει το βιομηχανικό της σχέδιο για να υποστηρίξει το λανσάρισμα νέων προϊόντων της».

Με «όπλο» την ανταγωνιστική και ευέλικτη πλατφόρμα CMF-B του ομίλου Renault, στην οποία θα «πατούν» μεταξύ άλλων τα νέα Renault Captur και Clio, αλλά και τα Mitsubishi ASX και Colt δεύτερης γενιάς, ανακοίνωσε ότι το 2025 θα παρουσιάσει ένα νέο όχημα, βασισμένο στο Bigster Concept.

Το ολοκαίνουριο C-SUV θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο Mioveni της Ρουμανίας και θα έχει μήκος 4,6 m. Η Dacia το χαρακτηρίζει ως ένα «ανθεκτικό και ευρύχωρο όχημα, που θα προσφέρει όλα όσα απαιτούνται από ένα SUV της κατηγορίας του».

Η πλατφόρμα CMF-B δίνει τη δυνατότητα στο νέο SUV να αξιοποιήσει μια μεγάλη γκάμα κινητήρων του ομίλου Renault, από αμιγώς θερμικούς βενζίνης και diesel, μέχρι και υβριδικούς. Ήδη, άλλωστε, το Jogger έχει εξηλεκτριστεί.

«Δύο χρόνια μετά την παρουσίαση του στρατηγικού σχεδίου ‘Renaulution’, η Dacia ολοκλήρωσε με επιτυχία τη φάση του ριζικού μετασχηματισμού της, ανανεώνοντας ολόκληρη τη γκάμα της, λανσάροντας μια νέα ταυτότητα μάρκας και ενισχύοντας τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα της», τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος της φίρμας, Denis le Vot.

Και πρόσθεσε, για την επόμενη μέρα: «Τώρα επικεντρωνόμαστε στην επίθεση στο C-segment και ως εκ τούτου αναπτύσσουμε το επιχειρηματικό μας σχέδιο παραμένοντας πιστοί στις αξίες μας: παρέχοντας τα απαραίτητα στους πελάτες μας και προσφέροντας την καλύτερη σχέση ποιότητας - τιμής».

Οι εγκαταστάσεις της εταιρείας στη Ρουμανία και το Μαρόκο έχουν τη δυνατότητα παραγωγής οχημάτων στις κατηγορίες B και C, σε διάφορα είδη αμαξώματος (sedan, hatchback και SUV), με κίνησε σε δύο ή σε όλους τους τροχούς και με μήκος από 4,1 m μέχρι 4,6 m.

Από το 2024, η νέα γενιά Dusters θα παράγεται στο Mioveni χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα CMF-B.