Επίσημο teaser για το νέο Hyundai i10


ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΚΙΤΣΟ Η ΚΟΡΕΑΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΠΡΕΜΙΕΡΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΤΗΣ ΦΡΑΝΚΦΟΥΡΤΗΣ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 7/8/2019

Η Hyundai ετοιμάζεται να παρουσιάσει αρκετά νέα μοντέλα αφού προτού το νέο i20 που θα δούμε του χρόνου θα προηγηθεί το νέο i10 που θα κάνει ντεμπούτο τον Σεπτέμβριο στην γερμανική έκθεση. Όπως μπορούμε να δούμε η εμφάνιση της 3ης γενιάς του κορεατικού mini θα είναι αισθητά πιο σπορ χάρη και στα πιο δυναμικά φωτιστικά σώματα, τόσο μπροστά όσο και πίσω.

Μέχρι να ανακοινωθούν νέα στοιχεία μπορούμε να υποθέσουμε πως το νέο i10 φαίνεται να είναι πιο χαμηλό και πιο φαρδύ σε σχέση με το τρέχον μοντέλο. Η αλλαγή αυτή στις αναλογίες του αμαξώματος δημιουργεί ένα πιο σπορτίφ και δυναμικό σε όψη σύνολο, ενώ η εικόνα του αυτή ενισχύεται από τη μεγάλη μάσκα, αλλά και το πίσω ανάγλυφο, όπως είχαμε αναφερθεί σε προηγούμενη teaser εικόνα που βλέπετε παρακάτω.

Έτσι, ένα από τα στοιχεία αναγνωρισιμότητας του νέου i10 θα είναι και το χαρακτηριστικό πίσω μέρος (X-shaped C-pillar, όπως το αναφέρουν στο δελτίου Τύπου οι Κορεάτες). Παράλληλα στο εσωτερικό θα υπάρχουν και αισθητικές αλλαγές με την οθόνη του συστήματος infotainment να παίζει σημαντικό ρόλο στην όλη σχεδίαση.

Φυσικά θα υπάρχουν και όλες οι δυνατότητες συνδεσιμότητας, όπως και τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού με αρκετά να είναι στάνταρ (όπως το Forward Collision-Avoidance Assist με κάμερα ανίχνευσης οχημάτων και πεζών στην μάσκα και αυτόνομη πέδηση). Γενικότερα το νέο i10 θα έχει πλούσιο τεχνολογικά εξοπλισμό αφού θα προσφέρει από αυτόματη ρύθμιση προβολέων μέχρι και ασύρματη φόρτιση για smartphone.

Στα μηχανικά μέρη το νέο i10 αναμένεται να βασίζεται σε μια εξέλιξη της πλατφόρμας του πιο πρόσφατου Kia Picanto. Οι κινητήρες θα είναι επίσης αναβαθμισμένοι σύμφωνα με τις πιο πρόσφατες προδιαγραφές ρύπων όπου στην βάση θα βρίσκεται ο τρικύλινδρος των 1.000 cc και ψηλότερα ο τετρακύλινδρος των 1.200 cc. Το παρόν θα δώσει και ο turbo τρικύλινδρος χιλιάρης, ενδεχομένως στην συμβατική αλλά πιθανότατα και σε μια πιο περιπετειώδη εκδοχή του νέου i10.