Έρευνα: Αυτή τη μάρκα αυτοκινήτων αναζητούν περισσότερο οι Έλληνες


Σε παγκόσμιο επίπεδο η Toyota βρέθηκε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά στην κορυφή, ωστόσο στην Ελλάδα τα δεδομένα ήταν διαφορετικά.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΑΡΜΠΕΑΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ, ΠΗΓΗ: COMPARE THE MARKET AUSTRALIA
  • 9/1/2023

Μια πολύ ενδιαφέρουσα έρευνα πραγματοποιήθηκε από το Compare the Market Australia, μέσω της οποίας αποτυπώνονται οι εταιρείες αυτοκινήτων με τις περισσότερες διαδικτυακές αναζητήσεις τη χρονιά που μας πέρασε.

Τα στοιχεία που συγκεντρώθηκαν αφορούν περισσότερες από 150 χώρες και στην πρώτη θέση βρέθηκε η Toyota η οποία ήταν πρώτη σε 69 χώρες που αντιστοιχεί στο 44,5% των συνολικών αναζητήσεων.

Η ιαπωνική εταιρεία με αυτή την επίδοση κατακτά για τρίτη συνεχόμενη χρονιά την κορυφή, ενώ σε σχέση με το 2021 έχει προσθέσει 22 νέες χώρες στις οποίες ήταν πρώτη σε αναζητήσεις.

Από εκεί και πέρα ίδια παρέμεινε η κατάταξη στις δύο επόμενες θέσεις με BMW και Mercedes-Benz να ακολουθούν. Η βασική διαφορά μεταξύ των δύο γερμανικών εταιρειών είναι ότι η BMW διατήρησε τη δεύτερη θέση έχοντας σημειώσει σημαντική αύξηση στις χώρες όπου τερμάτισε πρώτη (από 29 σε 39) ενώ από την άλλη το «τριάκτινο αστέρι» έχασε μέρος τη δυναμικής του αφού από τις 23 χώρες που κατέκτησε την πρωτιά το 2021, στην τελευταία έρευνα έχει πέσει στις 10.

Στην Ελλάδα, οι τρεις πρώτες θέσεις των αναζητήσεων μοιράστηκαν στις προαναφερόμενες εταιρείες, ωστόσο η κατάταξη ήταν διαφορετική. Συγκεκριμένα στην κορυφή βρέθηκε η BMW ενώ την ακολούθησε η Toyota και τρίτη ήταν η Mercedes.

Αναλύοντας τα στοιχεία της έρευνας μπορεί να διαπιστώσει κανείς πως υπάρχουν εταιρείες αυτοκινήτων που είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς σε συγκεκριμένα μέρη του πλανήτη, χωρίς ωστόσο να ανεβαίνουν ψηλά στη γενική κατάταξη.

Μία από αυτές είναι η Kia η οποία σαρώνει σε αρκετές περιοχές της Μέσης Ανατολής και της Βόρειας Αφρικής. Συγκεκριμένα ήταν η μάρκα με τις περισσότερες αναζητήσεις σε Αίγυπτο, Ιορδανία,  Λιβύη, Παλαιστίνη, Συρία και Ουζμπεκιστάν ενώ κορυφή έπιασε και σε Εκουαδόρ, Ινδία και Βιετνάμ.

Από την άλλη η Volvo ήταν -αναμενόμενα- δημοφιλής στη Σκανδιναβία και σε γειτονικές περιοχές. Έτσι εκτός από την πρωτιά σε Σουηδία και Φινλανδία τερμάτισε δεύτερη στη Νορβηγία και τρίτη σε Εσθονία, Λετονία και Λιθουανία.

Εκτός από τη Mercedes-Benz σημαντικές απώλειες σημείωσε και η Tesla. Η εταιρεία του Elon Musk, η οποία τις τελευταίες ημέρες έχει προκαλέσει οργή στους Κινέζους κατόχους των οχημάτων της, το 2021 ήταν η κορυφαία αναζήτηση σε πέντε χώρες, ενώ φέτος σε καμία.

Αυτό μάλλον εξηγείται από τον αυξανόμενο ανταγωνισμό που έχει πέσει στις πλάτες της αφού πολλές εταιρείες μπαίνουν πλέον στα... χωράφια του ηλεκτρισμού παρουσιάζοντας αξιόλογες προτάσεις.

Δείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα της έρευνας για το 2022

ΕταιρείαΧώρες που βρέθηκε στην κορυφή των αναζητήσεων
Toyota69
BMW36
Mercedes10
Audi9
Kia9
Ford4
Hyundai4
Nissan3
Fiat2
Chevrolet2
Volvo2
Honda1
Jeep1
Peugeot1
Lexus1
Suzuki1