Έτοιμο το νέο Honda Civic!


Αν και οι Ιάπωνες παρουσίασαν το Civic ως πρωτότυπο μοντέλο οι διαφορές από αυτό που θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2021 θα είναι ελάχιστες.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: HONDA
  • 18/11/2020

Όπως μπορείτε να δείτε το Civic Prototype δεν έχει καμία σχέση με κάποιο concept αφού η σχεδίασή του είναι απόλυτα αρμονική και ισορροπημένη. Έτσι, το στιλ της επερχόμενης 11ης γενιάς Civic παραπέμπει σε εκείνο του νέου Accord που κυκλοφορεί για την ώρα εκτός Ευρώπης.

Το βασικό συμπέρασμα είναι πως το νέο Civic έχει λιγότερο σπορ στιλ και από το σχήμα του απουσιάζουν σχεδιαστικές υπερβολές, όπως αυτές που υπήρχαν στο πίσω μέρος. Με λίγα λόγια η σχεδιαστική ομάδα επέλεξε ένα πιο καθαρό σχήμα και με πιο απλές γραμμές για το Sedan, ενώ στην ίδια λογική θα κινηθεί και το δημοφιλέστερο στην Ευρώπη Hatchback.

Και ενώ το αμάξωμα μοιάζει μια εξέλιξη στο εσωτερικό φυσάει άνεμος επανάστασης αφού δεν υπάρχει κανένα κοινό σημείο με το απερχόμενο Civic. Όπως μπορούμε να δούμε στο μέσο του ταμπλό υπάρχει μια «ελεύθερη» οθόνη αφής 9’’ και το ταμπλό διατρέχει μια ρίγα με ενσωματωμένους τους αεραγωγούς. Όπως και στο Honda e. Διακρίνονται τα χειριστήρια για τον κλιματισμό, το ολοκαίνουργιο τιμόνι με την μίνιμαλ σχεδίαση και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων.

To νέο Civic Sedan θα παρουσιαστεί στην τελική του μορφή στις αρχές του 2021 και οι πωλήσεις το στις ΗΠΑ θα ξεκινήσουν λίγο αργότερα. Το Sedan θα λανσαριστεί και στην Ευρώπη, ενώ λίγους μήνες μετά και μέσα στο νέο έτος θα κυκλοφορήσει τόσο η hatchback έκδοση αμαξώματος όσο και το Type R. Το σύνολο Honda Sensing θα περιλαμβάνει όλα τα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης.

Για τα μηχανικά μέρη δεν υπάρχει καμία ανακοίνωση, αλλά και αν υπήρχε αυτή θα αφορούσε την αμερικανική αγορά. Δίχως να επιβεβαιώνεται επίσημα οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν πως πιθανότατα θα διατηρηθούν τα υπάρχοντα μηχανικά σύνολα πιθανότατα θα διαθέτουν κάποιου είδους ήπιας υποβοήθησης στο πλαίσιο του εξηλεκτρισμού.

Όσον αφορά στο Type R κάτω από το καπό θα πρέπει να περιμένουμε έναν εξηλεκτρισμένο δίλιτρο turbo κινητήρα της Honda που θα χρησιμοποιεί ένα υβριδικό σύστημα με δύο ηλεκτρικά μοτέρ. Αν σας θυμίζει κάτι είναι επειδή τόσο μοτέρ έχει και το υβριδικό σύστημα των CR-V/ Jazz αλλά εδώ θα υπάρχει μια εντελώς διαφορετική εκτέλεση με μηχανικό κιβώτιο και περίπου 400 άλογα στους μπροστινούς.