EuroNCAP: Πεντάστερα τα Ford Puma, Nissan Juke και Volkswagen Golf


ΣΤΙΣ ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΠΡΟΣΚΡΟΥΣΗΣ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ Ο ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ EURONCAP, ΤΑ ΝΕΑ FORD PUMA, NISSAN JUKE ΚΑΙ VW GOLF ΔΙΑΚΡΙΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥΣ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 18/12/2019

Ο οργανισμός «EuroNCAP» υπέβαλε σε δοκιμασίες πρόσκρουσης τα καινούργια Ford Puma, Nissan Juke και Volkswagen Golf, τα οποία παρουσιάστηκαν πρόσφατα. Και τα τρία μοντέλα απέσπασαν την κορυφαία διάκριση πέντε αστέρων αναφορικά με την ασφάλεια που προσφέρουν και τα συστήματα που διαθέτουν ακόμα και στη βασική έκδοσή τους.

Συγκεκριμένα, το VW Golf όγδοης «γενιάς» απέσπασε βαθμολογία 95% στην παθητική ασφάλεια ενηλίκων, 89% στην παθητική ασφάλεια παιδιών, 76% στην προστασία πεζών και 78% για τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού που διαθέτει.

Σύμφωνα με την αναφορά του «EuroNCAP», η συνολική βαθμολογία του νέου Golf θα μπορούσε να ήταν ακόμα ψηλότερη αλλά του αφαιρέθηκαν κάποιοι βαθμοί επειδή κατά τη διάρκεια της πλαγιομετωπικής πρόσκρουσης άνοιξε η πόρτα πίσω από τον οδηγό. Αυτό επισημάνθηκε από τους ανθρώπους του Οργανισμού ως πιθανή αιτία να εκτιναχθούν εκτός οχήματος από το πίσω κάθισμα οι εκεί επιβαίνοντες, σε περίπτωση που δεν φορούν ζώνη ασφαλείας.

Nissan Juke

To καινούργιο Juke, επίσης απέσπασε πέντε αστέρια. Αναλυτικά, τού απονεμήθηκε βαθμολογία 94% στην παθητική ασφάλεια ενηλίκων, 85% στην παθητική ασφάλεια παιδιών, 81% στην προστασία πεζών και 73% για τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού που διαθέτει. Στην αναφορά του «EuroNCAP» επισημαίνεται ότι κατά τη δοκιμή πρόσκρουσης του οχήματος σε στύλο, η θωρακική προστασία ήταν ικανοποιητική ενώ το σύστημα αυτόνομης πέδησης που διαθέτει στον βασικό εξοπλισμό του λειτούργησε αποδοτικά στις ταχύτητες που αναπτύσσονται εντός πόλης. 

Ford Puma

Το νέο crossover μοντέλο της Ford διακρίθηκε και αυτό με τις επιδόσεις του στις δοκιμές, αποσπώντας πέντε αστέρια. Συγκεκριμένα, η βαθμολογία που συγκέντρωσε το Puma ήταν 94% στην παθητική ασφάλεια ενηλίκων, 84% στην παθητική ασφάλεια παιδιών, 77% στην προστασία πεζών και 74% για τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού που διαθέτει. Στην αναφορά του Οργανισμού επισημαίνεται ότι η καμπίνα των επιβατών παρέμεινε άθικτη κατά τη διάρκεια των δοκιμών πρόσκρουσης.

Η προστασία στον θώρακα του οδηγού χαρακτηρίστηκε «οριακή» κατά την πρόσκρουση σε σταθερό εμπόδιο, ενώ (η προστασία) προσδιορίστηκε «καλή» σε όλες τις περιπτώσεις πρόσκρουσης. Επίσης, το σύστημα αυτόνομης πέδησης που διαθέτει στον βασικό εξοπλισμό του λειτούργησε αποδοτικά σε όλα τα σενάρια που έχει υιοθετήσει ο Οργανισμός ως μεθοδολογία για τις συγκεκριμένες δοκιμές.