Οι συνολικές πωλήσεις ήταν στα 1,07 εκατομμύρια, σύμφωνα με τον ACEA. Η Nissan είχε την μεγαλύτερη πτώση με -48%, ενώ ακολούθησε η Renault με -38%. H Fiat είχε μείωση κατά -26% και η Volkswagen κατά -14%. Πάντως και ο όμιλος PSA είχε πτώση (Opel και Peugeot στο -8,1% και 6,9%, αντίστοιχα) με εξαίρεσε την DS Automobiles που αύξησε τις πωλήσεις της κατά 26%.
Στις premium εταιρίες την μεγαλύτερη πτώση είχε η Jaguar (-21%), ενώ η Land Rover είχε μια πολύ ηπιότερη (-3,3%). Η Mercedes-Benz είδε τις πωλήσεις της να αυξάνονται κατά 13% ξεπερνώντας τις πωλήσεις των ανταγωνιστικών Audi και BMW που σημείωσαν πτώση κατά 9,1% και 8,4%, αντίστοιχα.
Από τον όμιλο VW η Skoda είχε έναν ακόμη καλό μήνα με αύξηση στο 5,4% με την Seat να έχει ελαφριά πτώση κατά -1% . Η Porsche είχε απώλεια στο -18%, ενώ αντίθετα οι πωλήσεις της Ford αυξήθηκαν κατά 1,7%.
Ανά χώρα οι μεγαλύτερες πτώσεις σημειώθηκαν στην μεσογειακές αγορές όπου οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 31% στην Ισπανία, κατά 14% στη Γαλλία και κατά 3,1% στην Ιταλία. Η γερμανική αγορά μειώθηκε τον Αύγουστο κατά 1%, ενώ οι ταξινομήσεις νέων επιβατικών στο Ηνωμένο Βασίλειο μειώθηκαν κατά 1,6%.
O Αύγουστος είχε την μεγαλύτερη πτώση το 2019 και ο βασικός λόγος αγορά στην συγκράτηση της παραγωγής ώστε τα μοντέλα να προσαρμοστούν στις νέους κανονισμούς της ΕΕ σχετικά με τον WLTP. Επίσης, προβληματισμός υπάρχει για κίνδυνο ύφεσης στην Γερμανία και η επιβράδυνση της αγοράς στην Κίνα.