Εχθρός το βάρος για τα νέα hypercars της ΜcLaren


Σε μεγάλη δίαιτα θα βάλει τα σχέδιά της η McLaren έτσι ώστε τα νέα της hypercars που θα έρθουν να είναι πολύ πιο ελαφριά από τα σημερινά.

  • 26/4/2020

Με την είσοδο των υβριδικών και ηλεκτρικών συστημάτων στην αυτοκίνηση, τα supercars αρχίζουν και αποκτούν ένα σημαντικό πρόβλημα: την αύξηση του βάρους που προκύπτει από αυτά τα συστήματα. 

Για την McLaren είναι πλέον κυρίαρχος στόχος να βρει τρόπους να καταφέρει να κρατήσει το βάρος χαμηλά ή και να το μειώσει στα επερχόμενα μοντέλα της.

Ο CEO της εταιρίας Mike Flewitt δήλωσε πρόσφατα ότι "η μείωση του άρους είναι στο επίκεντρο της στρατηγικής μας για τα νέα μας μοντέλα. Ήδη βρισκόμαστε στην πρώτη γραμμή και είμαστε αποφασισμένοι να μειώσουμε ακόμα περισσότερο το βάρος των αυτοκινήτων μας ώστε να μεγιστοποιήσουμε την απόδοση και τις επιδόσεις των υβριδικών μας μοντέλων που θα έρθουν μέχρι το 2025".

Ο ίδιος επισημαίνει ότι το βάρος είναι ο μεγαλύτερος εχθρός ενός σπορ αυτοκινήτου, γι' αυτό και η εταιρία έχει επενδύσει σημαντικά στο δικό της κέντρο εξέλιξης συνθετικών υλικών το McLaren Composite Techonolgy Center, όπου ερευνά νέες μεθόδους για να κρατήσει χαμηλά το βάρος των αυτοκινήτων της.

Η προσπάθεια αυτή φαίνεται στη νέα 765LT η οποία ζυγίζει 1.229 κιλά, περίπου 80 λιγότερα από την 720S στην οποία βασίζεται. Για να γίνει αυτό χρησιμοποιήθηκαν συνθετικά υλικά σε διάφορα σημεία, όπως στα αγωνιστικά καθίσματα, στα ελαφρύτερα πλευρικά παράθυρα, στην χρήση υλικών από την F1 στην μετάδοση, την αφαίρεση το κλιματισμού και στην χρήση τιτανίου για την εξάτμιση.

Όλα αυτά μαζί με άλλα ακόμα (όπως τις ελαφρές ζάντες με τα Pirelli P-Zero Trofeo που ζυγίζουν 22 κιλά λιγότερο) επιτρέπουν στην 765LT να κάνει το 0-100 km/h σε 2,8 δευτερόλεπτα και να φθάνει στα 200 km/h σε μόλις 7,2 δευτερόλεπτα.