Ferrari 488 GTO: Mε 700 άλογα και πιο γρήγορη από την LaFerrari;


Η Ferrari βάζει τις τελευταίες πινελιές στην κορυφαία έκδοση της 488 GTB η οποία θα παρουσιαστεί στην Έκθεση της Γενεύης και κάποιοι υποστηρίζουν ότι είναι πιο γρήγορη και από την LaFerrari.

  • 20/1/2018

ΚΕΙΜΕΝΟ: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΙΤΑΡΗΣ

Όσο πλησιάζουν οι ημέρες για την έκθεση της Γενεύης, τόσο πληθαίνουν και οι πληροφορίες για τη νέα hardcore Ferrari που θα παρουσιαστεί εκει. Τα τελευταία και επιβεβαιωμένα νέα προέρχονται από διαρροές που έγιναν από παρουσίαση του μοντέλου σε συνάντηση των dealers της εταιρίας, και τα πρώτα στοιχεία δείχνουν ότι μιλάμε για κάτι πραγματικά μοναδικό

Πρόκειται για μία ακραία έκδοση της 488 GTB, η οποία είναι ήδη γνωστή με την κωδική ονομασία «488 Special Series Coupe» και μάλλον θα συνοδεύεται από την ένδειξη GTO στην τελική της μορφή. Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες θα έχει τον πιο δυνατό V8 που έχει κατασκευάσει μέχρι τώρα η εταιρία, κάτι που σημαίνει ότι η ιπποδύναμη θα βρίσκεται κοντά ή και πάνω από το όριο των 700 ίππων. Μάλιστα οι επεμβάσεις στο μοτέρ θα είναι αρκετές με αποτέλεσμα ένα 10% μείωση του βάρους ενώ και ο ήχος θα είναι ότι πιο κοντινό έχει παρουσιάσει η εταιρία σε αυτοκίνητο πίστας.

Η μείωση του βάρους θα είναι συνολική και θα αφορά και άλλα μέρη του αμαξώματος τα οποία θα είναι κατασκευασμένα από carbon fiber (καπό, προφυλακτήρες, πίσω αεροτομή κ.π.). Επίσης από το ίδιο υλικό θα είναι κατασκευασμένοι και οι τροχοί, με αποτέλεσμα την μείωση τουβάρους κατά 40% ενώ τα ελαστικά θα είναι κάποια ειδικά εξελιγμένα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο Michelin Sport Cup 2.

Τα ανθρακονήματα θα κάνουν έντονη την παρουσία τους και στο σαλόνι σε αρκετά σημεία, ενώ σε μία προσπάθεια για την μείωση του βάρους θα λείπει το ντουλαπάκι του συνοδηγού ενώ τα πάνελ στα οποία πατούν οι επιβάτες θα είναι από αλουμίνιο. Σπέσιαλ για την περίσταση θα είναι και τα μπάκετ καθίσματα, που θα είναι σχεδόν αμιγώς αγωνιστικά.

Εκτός από την μείωση του βάρους, οι πληροφορίες θέλουν την 488 GTO να είναι τουλάχιστον 20% πιο αεροδυναμική σε συγκριση με το «κανονικό» μοντέλο, έχοντας αρκετά δάνεια από την αγωνιστική έκδοση Challenge. Όλα αυτά και πολλές ακόμα τεχνικές αναβαθμίσεις κάνουν κάποιες φήμες να υποστηρίζουν ότι η νέα exteme Ferrari θα είναι πιο γρήγορη και από την κορυφαία όλων των εποχών, την LaFerrari.

Δεν έχουμε παρά να περιμένουμε λίγες εβδομάδες ακόμα μέχρι την πλήρη αποκάλυψη του αυτοκινήτου για να δούμε τι "μαγικά" έχουν κάνει για άλλη μια φορά οι μηχανικοί της Ιταλικής εταιρίας.