Ford Bronco: Όλα έτοιμα για την «απόβαση» στην Ευρώπη – Ποια θα είναι η τιμή του


Ανάμεσα στις χώρες που θα κυκλοφορήσει το εμβληματικό SUV αναμένεται να είναι και η Ελλάδα. Δείτε με ποιους κινητήρες θα φτάσει το Bronco στα μέρη μας. 

  • 14/12/2022

Είναι γνωστή εδώ και καιρό η πρόθεση της Ford να κάνει το... υπερατλαντικό ταξίδι και να φέρει ένα θρυλικό off-road μοντέλο της στην Ευρώπη. Ο λόγος για το Bronco το οποίο αναμένεται να είναι διαθέσιμο από το νέο έτος σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές αγορές. Μάλιστα εδώ και καιρό υπάρχουν διαρροές που αναφέρουν ότι ανάμεσα σε αυτές θα είναι και η Ελλάδα.

Στόχος του μπλε οβάλ είναι με τη διάθεση του SUV μοντέλου να μπει στο... μάτι αντίστοιχων προτάσεων όπως το Land Rover Defender και το Jeep Wrangler και να καρπωθεί ένα κομμάτι της εμπορικής πίτας.

Όπως αναφέρει το autonews.comτο Bronco θα κυκλοφορήσει στα μέρη μας με αρχική τιμή τις 60.000€ και δύο επιλογές κινητήρα. Η πρώτη θα είναι ο τετρακύλινδρος turbo των 2,3 lt με τους 260 PS και η δεύτερη θα προσφέρει τον V6 των 2,7 lt με τους 310 PS. Το πρώτο σύνολο συνδυάζεται είτε με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 7 σχέσεων είτε με 10άρι αυτόματο. Στην περίπτωση του V6 ισχύει αποκλειστικά η δεύτερη επιλογή.  

Αν κάποιοι έχουν την απορία για το αν θα έρθει στην Ευρώπη και η έκδοση Raptor με τον V6 Ecoboost των 3,0 lt που χρησιμοποιείται στο Explorer, καλά θα κάνουν να σταματήσουν να ονειρεύονται αφού μια τέτοια κίνηση θα απογείωνε τον μ.ο. των εκπομπών, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την... τσέπη του κατασκευαστή. 

Στόχος της Ford με το λανσάρισμα του Bronco στην Ευρώπη είναι να εκμεταλλευτεί τη βαριά κληρονομιά και να αναβαθμίσει το προφίλ της στην κατασκευή SUV μοντέλων που μπορούν να κινηθούν με άνεση σε off-road διαδρομές.

Θυμίζουμε ότι το Ford Bronco παρουσιάστηκε το 2020σε δίθυρη και τετράθυρη έκδοση. Η απόσταση από το έδαφος είναι στα 300 mm και οι πρόβολοι είναι εξαιρετικά μικροί (γωνίες προσέγγισης διαφυγής στις 29 και 37,2 μοίρες, υδάτινο πέρασμα στα 860 mm). 

Στο εσωτερικό επικρατεί μια αυστηρή εικόνα που αρμόζει σε κάθε γνήσιο 4x4 που σέβεται τον εαυτό του. Έτσι, υπάρχει μια μεγάλη οθόνη αφής (από 8 έως 12 ίντσες) στην κονσόλα για το σύστημα πολυμέσων Sync4, ψηφιακός πίνακας οργάνων και χειριστήριο επιλογής τετρακίνησης κοντά στο μοχλό ταχυτήτων.

Τέλος, θυμίζουμε πως υπάρχει και μια basic έκδοση που συνοδεύεται από τη λέξη «Sport», χρησιμοποιεί την πλατφόρμα του Kuga και έχει κάτω από το καπό της ή τον τρικύλινδρο Ecoboost στα 1.500 cc με 184 PS και 257 Nm ή τον δίλιτρο Ecoboost με 248 PS και 372 Nm. Αυτή ενδεχομένως θα ταίριαζε περισσότερο σε μια πιο μαζική διάθεση του μοντέλου στην Ευρώπη, ωστόσο η Ford την παρούσα φάση δεν εμφανίζεται πρόθυμη να το κάνει.