Ford GT LM: Μία ωδή στην ιστορία της Ford στο Le Mans (photos)


Η Ford τιμά τη νικηφόρα ιστορία της στο Le Mans, με ένα μοντέλο περιορισμένης έκδοσης, που περιλαμβάνει στοιχεία 3D εκτύπωσης.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: FORD
  • 5/10/2022

Η Ford τιμά την πολύχρονη και νικηφόρα πορεία της στο Le Mans, σχεδιάζοντας την εξέλιξη του οχήματος που έφερε στην εταιρεία τη νίκη το 2016, 50 χρόνια μετά την εμβληματική νίκη της το 1966, η οποία απεικονίζεται και στην ταινία 'Ford vs. Ferrari'.

Ένα όχημα με ιστορία

Η Ford κατάφερε να πράξει το ακατόρθωτο το 2016, όπως ακριβώς έπραξε και το 1966, καθώς «επιτέθηκε» στη Ferrari, κλέβοντας τη νίκη μέσα από τα χέρια των Ιταλών, και καταλαμβάνοντας 2 θέσεις στο βάθρο, την πρώτη και την τρίτη.

Για το συγκεκριμένο μοντέλο, το αυτοκίνητο με τον αριθμό 69, που κατέλαβε την τρίτη θέση το 2016, είναι αυτό που αποτελεί το σημείο αναφοράς. Η Ford μετέτρεψε σε σκόνη τον αυθεντικό στρόφαλο του προγόνου της LM, την οποία χρησιμοποίησε για την κατασκευή του σήματος που δεσπόζει στην κεντρική κονσόλα του αυτοκινήτου.

Σχεδιάζοντας την κληρονομιά

Αποτελεί το τρίτο και τελευταίο μέρος της σειράς Heritage Edition Ford GT, και θα κατασκευαστούν μόλις 22 μονάδες του μοντέλου, ενώ καθένα από τα οχήματα θα φέρουν μπλε και κόκκινες λεπτομέρειες, με τη Ford να εμπνέεται από τον σχεδιασμό του προγόνου του. Εκτός αυτού, η Ford έχει προσθέσει στοιχεία που έχουν φτιαχτεί με τη μέθοδο της 3D εκτύπωσης, όπως για παράδειγμα η εξάτμιση του οχήματος.

Όσον αφορά τον κινητήρα, η Ford δεν έχει προβεί σε αλλαγές, με την GT LM να φέρει τον ίδιο τούρμπο EcoBoost κινητήρα χωρητικότητας 3,5 L που είχε χρησιμοποιηθεί και για τα άλλα δύο μοντέλα της σειράς Heritage Edition, προσφέροντας στο εμβληματικό όχημα 669 PS.

Το αμάξωμα φέρει λεπτομέρειες από ανθρακόνημα, ενώ το κόκκινο και το μπλε εμφανίζονται σε πολλά σημεία του. Ο ίδιος χρωματικός συνδυασμός έχει χρησιμοποιηθεί για τους εντυπωσιακούς τροχούς 20 ιντσών που έχει τοποθετήσει η εταιρεία στο Ford GT LM, αλλά και για τα δισκόφρενα Brembo που κρύβονται πίσω από αυτούς.

Στο εσωτερικό, η καμπίνα είναι ντυμένη με μαύρο και γκρι ύφασμα alcantara, ενώ η Ford δίνει δύο χρωματικές επιλογές το κάθισμα του οδηγού: κόκκινο και μπλε. Οι ραφές του καθίσματος του συνοδηγού είναι είτε κόκκινες είτε μπλε, ανάλογα με την επιλογή του οδηγού για το κάθισμά του.

Η υπόλοιπη καμπίνα διαθέτει έναν συνδυασμό υφασμάτων και μετάλλων: Ανθρακόνημα για την κονσόλα και τα πλήκτρα ελέγχου, δέρμα ebony για τα καθίσματα και την επένδυση της καμπίνας, και συνδυασμός δέρματος και υφάσματος alcantara για το πάνελ οργάνων.

Το συγκεκριμένο μοντέλο θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά για τους ήδη επιβεβαιωμένους κατόχους Ford GT, ενώ το κόστος δεν έχει αποκαλυφθεί ακόμα. Οι πρώτες παραδόσεις αναμένεται να ξεκινήσουν το φθινόπωρο που διανύουμε, ενώ η παραγωγή και των 22 μονάδων του μοντέλου θα ολοκληρωθεί προς τα τέλη της χρονιάς.