Για το καινούργιο ηλεκτρικό eSprinter η Mercedes επενδύει 350 εκατομμύρια


Η χρήση της Electric Versatility Platform θα κάνει το νέο eSprinter πιο ελκυστικό οικονομικά, ενώ η γκάμα του θα παραμείνει μεγάλη.

  • KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: MERCEDES
  • 10/12/2020

Η Mercedes προχωρά στον εξηλεκτρισμό και των βαν της και έτσι προχωρά σε μια επένδυση ύψος 350 εκατομμυρίων ευρώ σε μια νέα πλατφόρμα, την Electric Versatility Platform. Η οποία θα αποτελέσει τη βάση και για την επόμενη γενιά του eSprinter, της ηλεκτρικής έκδοσης του Sprinter. Η οποία και σε αντίθεση με την τρέχουσα θα είναι διαθέσιμη και στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού.

Για την εξέλιξης της νέας γενιάς του eSpinter οι μηχανικοί και οι σχεδιαστές της Mercedes συνδυάστηκαν στενά με τους πελάτες του ιδιαίτερα επιτυχημένου υπάρχοντος μοντέλου. Έτσι θα δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στο λεγόμενο Total Cost of Ownership (TCO), δηλαδή το συνολικό κόστους ιδιοκτησίας που θα εξασφαλίζει υπεραξία στους χρήστες του καινούργιου βαν.

Επίσης θα διατηρηθεί η μεγάλη γκάμα των εκδόσεών του προκειμένου να καλύπτονται όσο το δυνατόν πιο πολλοί επαγγελματικοί κλάδοι και απαιτήσεις. Ήδη η εταιρεία παρουσίασε ένα ασθενοφόρο, ένα μικρό λεωφορείο, ένα βαν, ένα με καρότσα και ένα ψυγείο. Φυσικά θα υπάρχουν διάφορά μεταξόνια και ύψη, καθώς και διαφορετικές επιλογές για πόρτες στις κλειστές εκδόσεις.

Το σύστημα πρόωσης θα αποτελείται από τρία βασικά στοιχεία: το πίσω κινητήριο άξονα, μια μπαταρία τοποθετημένη στο δάπεδο -διαθέσιμα θα είναι τρία μεγέθη μπαταριών- και ένα εμπρός σύνολο εξαρτημάτων υψηλής τάσης. Η αυτονομία του eSprinter αναμένεται να είναι μεγαλύτερη από αυτήν του τρέχοντος μοντέλου που φτάνει μέχρι τα 168 km. Κατά πάσα πιθανότητα θα είναι ανταγωνιστική με αυτήν του Ford E-Transit που είναι 203 km.