Γιατί η Honda έκοψε την διαφήμιση σε Facebook και Instagram;


ΣΕ ΜΙΑ ΣΥΜΒΟΛΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΑΞΙΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΩΝ Η ΗONDA ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΣΤΑΜΑΤΑ ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΤΗΣ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΤΟ ΦΥΛΕΤΙΚΟ -ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ- ΜΙΣΟΣ.

  • 5/7/2020

Η κατάσταση που επικρατεί στην Αμερική με την έξαρση του φυλετικού μίσους αφορά όλους μας, και η απόφαση της Honda Αμερικής είναι μία κίνηση πολύ υψηλού συμβολισμού. Συμμετέχοντας στην καμπάνια #StopHateForProfit το αμερικανικό παρακλάδι της ιαπωνικής εταιρίας αποφάσισε να κόψει την διαφήμιση από το Facebook και το Instagram.

H συγκεκριμένη καμπάνια σχετίζεται με την αντίδραση στις εκφράσεις ρατσισμού και πάσης φύσεως μίσους μέσα από τα συγκεκριμένα Μέσα, τα οποία κάνουν πολύ λίγα πράγματα για να περιορίσουν όλη αυτή την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στις ΗΠΑ. 

H Honda είναι μία από τις μεγάλες εταιρίες που ήδη έχουν πάρει θέση απέναντι σ' αυτό το φαινόμενο και ανακοίνωσε ότι σταματά τουλάχιστον για ένα μήνα οποιαδήποτε διαφημιστική της παρουσία στα συγκεκριμένα social media. 

Πρόκειται για μία πολύ σημαντική απόφαση σε πολλά επίπεδα. Η Honda ανακοίνωσε ότι ξόδεψε πέρσι περίπου 6 εκατομμύρια δολάρια σε διαφήμιση στο Facebook ενώ αυτή την εποχή βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη η παρουσίαση κάποιων νέων μοντέλων της Honda και της Acura

Tο πιο σημαντικό όμως είναι ότι η απόφαση της Honda ανοίγει μία μεγάλη συζήτηση για την στάση της αυτοκινητοβιομηχανίας και την διαφήμισή της μέσω των social media, και για το πόσο αυτή μπορεί να γίνεται χωρίς να υπάρχει ένα θετικό κοινωνικό πρόσημο. Και αυτό βεβαίως δεν αφορά μόνο τις ΗΠΑ.