Μια πειστική εξήγηση καλούνται να δώσουν 14 αυτοκινητοβιομηχανίες για τα κενά ασφαλείας που εξακολουθούν να παρουσιάζουν μοντέλα τα οποία εξοπλίζονται με σύστημα «ασύρματα» κλειδιά.
Η υπόθεση έρχεται στο προσκήνιο από τη βρετανική ένωση καταναλωτών Which? η θέλησε να ενημερωθεί αν οι κατασκευαστές αυτοκινήτων έχουν προχωρήσεις στις απαραίτητες αναβαθμίσεις ώστε να αντιμετωπιστούν τα κενά ασφαλείας που διαπιστώθηκαν ότι υπάρχουν σε μεγάλη έρευνα της ADAC.
To ερώτημα απευθύνθηκε σε 33 αυτοκινητοβιομηχανίες εκ των οποίων μόλις οι δύο (Tesla και Mercedes) πραγματοποίησαν αλλαγές σε ολόκληρη την γκάμα τους ώστε να καταστήσουν ασφαλέστερα τα μοντέλα τους.
Δώδεκα κατασκευαστές προχώρησαν σε αναβαθμίσεις χωρίς ωστόσο να επιβεβαιώσουν αν οι παρεμβάσεις αυτές αφορούν το σύνολο των αυτοκινήτων που εξοπλίζεται με «ασύρματο» κλειδί.
Υπάρχουν βέβαια και χειρότερα καθώς 14 αυτοκινητοβιομηχανίες αδιαφόρησαν πλήρως για το γεγονός ότι τα μοντέλα τους αποτελούν εύκολη λεία στους επίδοξους ληστές και δεν πραγματοποίησαν καμία αναβάθμιση ασφαλείας.
Για το τέλος αφήσαμε πέντε αυτοκινητοβιομηχανίες, εκ των οποίων οι τρεις ανήκουν στο FCA Group, οι οποίες δεν θέλησαν να απαντήσουν στο εύλογο ερώτημα της βρετανικής ένωσης καταναλωτών.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι κλοπές αυτοκινήτων στη Μ. Βρετανία έχουν σχεδόν διπλασιαστεί την τελευταία πενταετία, καθιστώντας επιτακτική την ανάγκη ενίσχυσης της ασφάλειας που προσφέρουν τα νέα και μοντέλα των αυτοκινητοβιομηχανιών.
Διαβάτες επίσης: