Η απόκτηση αυτοκινήτου θα γίνεται στο (άμεσο) μέλλον online


Οι αλλαγές στον τρόπο ιδιοκτησίας αλλά και η καθιέρωση των νέων τεχνολογιών θα στρέψει τους καταναλωτές στην online παραγγελία αυτοκινήτων.

  • KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 1/7/2019

Σε πολλούς κλάδους, από τα ταξίδια μέχρι την ένδυση και την υπόδηση αλλά και την απόκτηση μαύρων και λευκών συσκευών, το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει αλλάξει σημαντικά την καταναλωτική συμπεριφορά. Στο αυτοκίνητο ενώ η ενημέρωση για την απόκτηση ενός αυτοκινήτου γίνεται πλέον σε πολύ μεγάλο βαθμό online, εντούτοις η αγορά του γίνεται με τον παραδοσιακό τρόπο. Δηλαδή με την επίσκεψη σε έναν εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο και την τοποθέτηση μιας παραγγελίας.

Το συγκεκριμένο μοντέλο πώλησης είναι τόσο παλιό όσο το ίδιο το αυτοκίνητο και μέχρι στιγμής δεν έχει αλλάξει πολύ απλά γιατί οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν έχουν δεχθεί καμία πίεση στο συγκεκριμένο τομέα από άλλες εταιρείες,

Παρόλα αυτά οι κατασκευαστές έχουν εντοπίσει την ανάγκη αλλαγής του συγκεκριμένου συστήματος, καθώς οι τεχνολογικές αλλαγές επιφέρουν μαζί τους αλλαγές και στο τι θα σημαίνει στο μέλλον «είναι κάτοχος αυτοκινήτου».

Μια καλή αφορμή για την μετατόπιση της όλες διαδικασίας προς τις online πωλήσεις θα είναι για κάθε κατασκευαστή πρεμιέρα του πρώτο ηλεκτρικού του μοντέλου. Η Ford για παράδειγμα ταυτόχρονα με το πρώτο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο, που θα είναι όπως έχουμε γράψει ένα εμπνευσμένο από τη Mustang SUV, θα παρουσιάσει και έναν ολοκαίνουργιο σύστημα Online παραγγελιών, ενώ το ίδιο έχει σκοπό να κάνει και ο όμιλος VW με την παρουσίαση του πρώτου μοντέλου της ηλεκτρικής υπομάρκας της ID.

Επίσης ο ισχυρός άντρας του ομίλου PSA , o Carlos Tavares είχε αναφέρει το Φεβρουάριο σε συνάντηση επενδυτών πως θέλει οι online παραγγελίες να αυξηθούν από τις 6.000 το 2018 στις 100.000 το 2021.