Η άσημη Porsche 914 επιστρέφει ως restomod με στοιχεία από την Cayman


Αν ανήκετε και εσείς σε όσους βλέπουν την 914 με μισό μάτι η restomod της Fifteen Eleven Design μάλλον θα σα αλλάξει γνώμη

  • KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: Fifteen Eleven Design
  • 15/1/2021

Η 914 είναι ένα ξεχωριστό κεφάλαιο στην ιστορία της Porsche και μάλιστα όχι ευχάριστο. Ο λόγος είναι πως ποτέ δεν έγινε αποδεκτή από τους οπαδούς της μάρκας, τόσο λόγω της εμφάνισής της που δεν έμοιαζε με τα άλλα μοντέλα της μάρκας και κυρίως το τοτέμ 911 όσο και εξαιτίας των μέτριων επιδόσεων των τετρακύλινδρων εκδόσεών της.

Η βρετανική εταιρεία Fifteen Eleven Design, που ασχολείται με τις αναπαλαιώσεις αλλά και τις κατασκευές αμαξωμάτων, αποφάσισε να δώσει μια… δεύτερη ευκαιρία στην πιο παρεξηγημένη Porsche με restomod εκδόσεις της. Με στοιχεία από την Cayman.

Έτσι πίσω από τις πλάτες των δύο καθισμάτων υπάρχει ένας εξακύλινδρος boxer 3.400 κυβικών από την Cayman S της πρώτης γενιάς, ο οποίος συνδυάζεται με το κιβώτιο των έξι σχέσεων της τελευταίας. Παράλληλα η Fifteen Eleven έχει μεταμοσχεύσει και την ανάρτηση της Cayman βελτιώνοντάς της κιόλας με τη χρήση ρυθμιζόμενων αμορτισέρ, ενώ και τα φρένα προέρχονται από την Porsche. Και είναι με διάτρητους και αεριζόμενους δίσκους και με τετραπίστονες δαγκάνες.

Οπτικά μια εμφανής αλλαγή είναι η κατάργηση των pop up προβολέων της 914 από LED προβολείς που έχουν μπει στη θέση των αρχικών φλας. Παράλληλα έχει διαφοροποιηθεί και ο εμπρός προφυλακτήρας και το καπό προκειμένου να δημιουργηθεί χώρος για να χωρέσουν ο ανεμιστήρας και το ψυγείο λαδιού, μιας και ο νέος κινητήρας, σε αντίθεση με τον παλιό, είναι υδρόψυκτος.

Πίσω έχει προστεθεί μια αεροτομή, η εξάτμιση βγαίνει στο κέντρο και οι ζάντες είναι τύπου Fuchs και 18 ιντσών, ενώ στο εσωτερικό τα καθίσματα έχουν αντικατασταθεί από καινούργια της Recaro.

H Fifteen Eleven σκοπεύει να ολοκληρώσει την πρώτη εντός του 2021, ενώ θα κατασκευάζει τόσο αριστεροτίμονες όσο και δεξιοτίμονες εκδοχές.