Πριν από τρία χρόνια η Aston Martin είχε ανακοινώσει την υλοποίηση ενός project που προέβλεπε την κατασκευή 25 «σύγχρονων» αντιτύπων της DB4 GT. Και τα 25 αυτοκίνητα επρόκειτο να κατασκευαστούν βάσει των προδιαγραφών της αυθεντικής Aston Martin DB4 GT, η οποία παράχθηκε σε μόλις 19 μονάδες.
Τρία χρόνια μετά, η Aston Martin αποφάσισε να αποχωριστεί την πρώτη από τις 25 «σύγχρονες» Aston Martin DB4 GT, δίνοντας έτσι την ευκαιρία σε κάποιον που δεν είχε προνοήσει να αποκτήσει ένα από τα σπανιότερα τετράτροχα των ημερών μας.
Ένα αυτοκίνητο που παρεκκλίνει ελάχιστα από τις προδιαγραφές του βρετανικού coupe που κατασκευάστηκε πριν από έξι δεκαετίες, κρατώντας καλά κρυμμένο πίσω από τις μεταλλικές επιφάνειες του αμαξώματός του το ένοχο μυστικό του.
Τα ανθρακονημάτινα καθίσματα είναι ένα από τα χαρακτηριστικά που μαρτυρούν το γεγονός ότι η ασημένια Aston Martin DB4 GT είναι περισσότερο… σύγχρονη απ’ όσο δείχνει.
Κατά τ’ άλλα, για την κίνηση του αυτοκινήτου φροντίζει ένας εξακύλινδρος σε σειρά κινητήρας χωρητικότητας 4,2 λίτρων με δύο μπουζί ανά κύλινδρο και απόδοση 350 ίππων.
Αντιστοίχως το σύστημα μετάδοσης αποτελείται από ένα μηχανικό κιβώτιο τεσσάρων σχέσεων και ένα μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης το οποίο διασφαλίζει τη βέλτιστη κατανομή της ροπής στον πίσω άξονα.
Η Aston Martin δεν έχει ανακοινώσει την τιμή του αυτοκινήτου, αν και αφήνει να εννοηθεί θα κυμανθεί σε εξαιρετικά υψηλά επίπεδα χάριν των ιδιαιτεροτήτων του.
Διαβάστε επίσης: