Η Audi δεν εγκαταλείπει τον πρόγραμμα των fuel cells


ΠΑΡΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΠΛΕΟΝ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΣΤΡΑΦΕΙ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ, ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΜΑΚΡΙΑ, ΣΤΗΝ ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΙΤΑΡΗΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 4/5/2019

Αν και βρισκόμαστε στον αστερισμό της ηλεκτροκίνησης, τα προβλήματα που ανακύπτουν όσο πιο πολύ προχωράμε σ' αυτή τη νέα εποχή θα είναι και μεγαλύτερα. Και ένα από αυτά έχει να κάνει με τα υλικά για την κατασκευή των μπαταριών, τα οποία δεν είναι ανεξάντλητα, και πολλοί προβλέπουν ότι σχετικά σύντομα θα υπάρξουν σοβαρές ελλείψεις, ιδίως για τα αυτοκίνητα ευρείας παραγωγής.

Θέλοντας να κρατήσει μία ακόμα πόρτα ανοιχτή προς το μέλλον, και παρά την φούρια των ημερών για το λανσάρισμα του e-Tron στις παγκόσμιες αγορές, η Audi επαναφέρει μετά από αρκετά χρόνια στην πρώτη γραμμή της επικαιρότητας και την λύση των fuel cells. 

Σύμφωνα με δημοσιεύματα του βρετανικού τύπου, η εταιρία ετοιμάζει ένα έκτης γενιάς πρωτότυπο το οποίο θα παρουσιαστεί αργότερα μέσα στο 2019. Μάλιστα όπως δήλωσε το αφεντικό της Audi Bram Schot, η εταιρία θα επενδύσει πολλά περισσότερα χρήματα αλλά και ανθρώπινους πόρους για την εξέλιξη αυτού του τύπου των οχημάτων.

Υπάρχει μάλιστα και το ενδεχόμενο η Audi να βγάλει σε παραγωγή, αλλά σε πολύ μικρούς αριθμούς, ένα αυτοκίνητο αυτής της τεχνολογίας. Το αυτοκίνητο θα μπορούσε να κατασκευάζεται στο Neckarsulm στην Γερμανία και αν όντως πραγματοποιηθεί θα δοθεί σε επιλεγμένους καταναλωτές μέσω ενός ειδικού προγράμματος leasing. Το αυτοκίνητο αυτό θα μπορούσε να είναι έτοιμο μέσα στο 2021 και θα μοιράζεται την τεχνολογία των κυψελών με την Hyundai χάρη στην συμφωνία  που υπέγραψαν το καλοκαίρι.

Όσο για το μέλλον, ο Schot είπε ότι θα προσθέσουν επιπλέον μοντέλα, ενώ βλέπει την έναρξη μιας πιο μαζικής παραγωγής μετά τα μέσα της επόμενης δεκαετίας. Μέχρι τότε θα πρέπει να έχουν λυθεί πολλά και σημαντικά θέματα, με κυριότερο βέβαια την επέκταση του δικτύου για την παροχή υδρογόνου.