Η Audi θεωρεί πως έχει μείνει πίσω σε σχέση με τους άμεσους αντιπάλους της, τη Mercedes και τη BMW και στο άμεσο μέλλον προτίθεται να περάσει στην αντεπίθεση. Αυτό τουλάχιστον είπε σε συνέντευξή της στη CES η καινούργια διευθύντρια πωλήσεων της εταιρείας Hildegard Wortmann -πριν ήταν στη BMW- ενώ ανέλυσε και τα πλάνα της μάρκας.
Τα οποία περιλαμβάνουν και ένα εκτεταμένο πρόγραμμα αναδιάρθρωσης. Σύμφωνα με το οποίο οι εργαζόμενοι στην εταιρεία στη Γερμανία θα μειωθούν κατά 15% έως το 2025, με στόχο να αυξηθούν τα κέρδη κατά περίπου 6,0 δις ευρώ. Παράλληλα η εταιρεία θέλει να αυξήσει και το περιθώριο κέρδους της από το 7 έως 8,5% που κυμάνθηκε το 2019 σε 10%.
Σε ότι αφορά τα μοντέλα της ο στόχος είναι μια νεανική και σύγχρονη γκάμα και στα πλαίσια αυτής της λογικής θα ολοκληρωθεί η παραγωγή του Audi TT, που χαρακτήρισε την εικόνα της μάρκας τις τελευταίες δεκαετίες και η αντικατάστασή του από ένα νέο ηλεκτρικό μοντέλο.
Επίσης εξακολουθούν να υπάρχουν σκέψεις η επόμενη γενιά της ναυαρχίδας Α8 να είναι πλήρως ηλεκτρική, ενώ έως το 2025 ο προγραμματισμός περιλαμβάνει 10 νέα plug-in υβριδικά μοντέλα και 20 ηλεκτρικά.
Η Audi πάντως επανεξετάζει και την παρουσία της στις παραδοσιακές εκθέσεις αυτοκινήτου. Έτσι θα ακολουθήσει τη λογική των Mercedes και BMW και δεν θα δώσει το παρόν στην έκθεση της Νέας Υόρκης που θα διοργανωθεί από τις 10 έως τις 19 Απριλίου.