Με την έλευση του Ιουνίου μια σειρά από εταιρείες προχώρησαν σε σχεδιαστικές αλλαγές στα επίσημα σήματά τους για να γιορτάσουν το μήνα του Pride των ΛΟΑΤΚΙ και να στείλουν ένα ξεκάθαρο μήνυμα κατά της ομοφοβίας.
Ανάμεσά τους και η BMW η οποία ενσωμάτωσε τα χρώματα του ουράνιου τόξου στο logo της και το ανέβασε στα επίσημα περιφερειακά social media σε όλο τον κόσμο (Μεξικό, Ινδία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ν. Αφρική, κ.α.). Ωστόσο άφησε εκτός «παιχνιδιού» μερικούς επίσημους λογαριασμούς.
Το σήμα που υπάρχει στις επίσημες σελίδες της BMW σε Facebook, Twitter, Instagram και Linkedin στη Μέση Ανατολή έμεινε ίδιο, προκαλώντας αρκετή κουβέντα στα social media με αυτή την επιλογή.
Η έδρα της BMW στη Μέση Ανατολή βρίσκεται στο Ντουμπάι των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων όπου η νομοθεσία για την ομοφυλοφιλία είναι αυστηρή και εκτός από ποινές φυλάκισης, σε κάποια εμιράτα μπορεί να τιμωρηθεί μέχρι και με θανατική ποινή.
Θα πρέπει να τονιστεί πως η BMW δεν είναι η μοναδική εταιρεία που έχει ακολουθήσει τη συγκεκριμένη πρακτική στη Μέση Ανατολή, αφού το ίδιο έκανε και η Mercedes-Benz.
Happy #PrideMonth ????
We’re proud to be running the @MercedesBenz Pride Star on our W13s for the next three races, celebrating the LGBTQ community and raising awareness for Pride Month ?? pic.twitter.com/WbMNiC8L8O
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) June 8, 2022
Η ενέργεια των συγκεκριμένων brands προκάλεσε αντιδράσεις στα social media, με τους χρήστες να εμφανίζονται προβληματισμένοι με την επιλογή να σταλεί μήνυμα κατά της ομοφοβίας μόνο σε συγκεκριμένα μέρη του πλανήτη.
Δείτε μερικά από σχόλια των χρηστών στα social media
Why @BMW is on solidarity with all #LGBTQ around the world but not in the Middle East? pic.twitter.com/4HW5rSpsGN
— Asaad Sam Hanna (@AsaadHannaa) June 2, 2022
What about middle east? pic.twitter.com/Duy6dxrcSq
— Gabrielle????? (@iiGabriellei) June 1, 2022
Is there a reason why BMW didn't use a rainbow in their Middle East branch?@BMW@BMWMiddleEastpic.twitter.com/5d9kAwOcmN
— Ian Haworth (@ighaworth) June 1, 2022
Rainbow logos show that Mercedez-Benz, Deloitte, Cisco, Lenovo, KPMG and BMW all seem to promote normally childless 'lifestyle choices' in the West, but not in the Middle East. I wonder why? Isn't this racist? Ask them. pic.twitter.com/bEdxyOhODA
— Richard Braine (@AgainBraine) June 2, 2022
Πηγή: Fortune