Οι οποίες θα αποκτήσουν και δεύτερο υπερσυμπιεστή, προκειμένου να βελτιωθούν τα χαρακτηριστικά απόδοσή τους και φυσικά να περιοριστούν οι εκπομπές ρύπων τους -θα είναι σύμφωνοι με τις προδιαγραφές Euro 6c. Οι καινούργιοι κινητήρες με τον εσωτερικό κωδικό B37TU1, δεν θα έχουν μεγαλύτερη απόδοση, θα παραμείνουν δηλαδή στα 150 και 190 PS αντίστοιχα, αλλά θα είναι ακόμα πιο ελαστικοί από χαμηλά και πιο οικονομικοί, ενώ βελτιωμένοι θα είναι και σε ό,τι αφορά το επίπεδο θορύβου τους.
Από πλευράς τεχνολογίας η BMW χρησιμοποιεί στους κινητήρες της ένα turbo μεταβλητής γεωμετρίας για τις χαμηλές rpm και ένα σταθερής για τις πιο υψηλές, ενώ γενικά η λύση της διπλής υπερτροφοδότησης χρησιμοποιείται και από άλλους κατασκευαστές και σε μικρότερα κυβικά. Κινητήρες πετρελαίου twin turbo έχουν για παράδειγμα η Renault, η Nissan και η Honda στα 1.600 cc.