Η BMW εξελίσσει νέο V8 υψηλών επιδόσεων


Ο νέος οκτακύλινδρος θα είναι και πάλι bi-turbo αλλά ο κυβισμός του θα είναι ελαφρά μικρότερος εξαιτίας της φορολογίας στην Κίνα.

  • KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 26/9/2019

Μπορεί η σύγχρονη τάση να θέλει τους κινητήρες να γίνονται όλο και πιο μικροί, τόσο από πλευράς κυβισμού όσο και αριθμού κυλίνδρων, αλλά υπάρχουν κάποιοι κατασκευαστές που επιμένουν ακόμα. Και στα (σχετικά) πολλά κ.εκ. και στους αρκετούς κυλίνδρους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η BMW, η οποία εξελίσσει ένα νέο V8 υψηλών επιδόσεων.

Για την ακρίβεια ο S68, όπως είναι ο εσωτερικός κωδικός εξέλιξής του, δεν θα είναι εντελώς καινούργιος. Θα είναι όμως μια ριζική ανανεωμένη εκδοχή του υπάρχοντος S63 που κινεί διάφορα Μ μοντέλα. Ανάμεσα σε αυτά και τη M5. Και θα είναι έτοιμος σε 2 με 3 χρόνια και η πρώτη του εμφάνιση ίσως είναι στη νέα M5 CS.

Οι επεμβάσεις των μηχανικών της εταιρίας το Μονάχου θα είναι τόσο εκτεταμένες που αναμένεται να αλλάξει και ο κυβισμός. Προς τα κάτω, μιας και από τα τρέχοντα 4,4 lt θα πέσει οριακά κάτω από τα 4,0 lt. Ο λόγος για αυτό δεν είναι άλλος από τους υπερβολικά υψηλούς φόρους στην Κίνα για τα αυτοκίνητα που ξεπερνούν τα 4.000 cc.

Η διάταξη με τα διπλά turbo τοποθετημένα στο εσωτερικό του V θα διατηρηθεί, ενώ όπως ακριβώς αναμένεται να γίνει και με τους εξακύλινδρους σε σειρά της BMW έτσι και ο νέος V8 θα συνδυάζεται με κάποια μορφή εξηλεκτρισμού προκειμένου να μπορεί να καλύπτει τις ολοένα και πιο αυστηρές προδιαγραφές ρύπων.