Η BMW σκοπεύει σε 30% μείωση του κόστους των μπαταριών


Στην BMW, θα στραφούν στην κατασκευή και χρήση μπαταριών με κυλινδρικά κελιά αντί των πρισματικών ώστε να μειωθεί το κόστος τους.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 12/5/2022

Οι νέες μπαταρίες θα υπάρχουν στην καινούργια πλατφόρμα «Neue Klasse» που θα δημιουργήσει η BMW για τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της και η οποία αναμένεται να χρησιμοποιηθεί από το 2025 και έπειτα.

Ο στόχος των ανθρώπων της εταιρείας είναι να μειώσουν έως και 30% το κόστος παραγωγής τους, συγκριτικά με αυτό που είναι σήμερα. Για τον λόγο αυτό θα σταματήσει να τοποθετεί πρισματικά κελιά σε αυτές και θα χρησιμοποιεί κυλινδρικά.

Εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε ότι τις νέες μπαταρίες θα τις κατασκευάζουν οι προμηθευτές με τους οποίους συνεργάζεται ήδη αλλά απέφυγε να διευκρινίσει ποιοι. Τώρα, η BMW χρησιμοποιεί στα αμιγώς ηλεκτρικά και εξηλεκτρισμένα μοντέλα της μπαταρίες της σουηδικής Northvolt, της Samsung SDI και των κινεζικών CATL και EVE Energy.

Συνήθως, το κόστος των κελιών μιας μπαταρίας φτάνει τα 4/5 της τιμής της. Το γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια αυξάνεται η τιμή των σπάνιων γαιών που απαιτούνται για την κατασκευή τους, αυξάνει αντίστοιχα και το κόστος παραγωγής των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων, κάτι που μετακυλίεται στην τιμή πώλησης των τελευταίων.

Στην BMW, θέλουν να μειώσουν το κόστος παραγωγής των μπαταριών κατά περίπου 1/3 από ό,τι στις ημέρες μας τόσο για να ανταγωνιστούν την Tesla όσο και τη Mercedes-Benz η οποία πρόσφατα πέτυχε μια πραγματική αυτονομία μεγαλύτερη από 1.000 km με το πρωτότυπο Vision EQXX.