ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤΟ: ΒΜW
Αυτό στην πράξη σημαίνει πως κάποια στιγμή η παραγωγή των τρεχόντων εκδόσεων των τελευταίων θα ανασταλεί, αλλά αυτό για τη M3 ίσως γίνει πολύ πιο νωρίς από ότι θα περίμενε κανείς. Ενδεχόμενα και μέσα στον ερχόμενο Μάιο και ο λόγος θα είναι η εφαρμογή των νέων προδιαγραφών WLTP για τον προσδιορισμό των εργοστασιακών καταναλώσεων και των αντίστοιχων εκπομπών ρύπων.
Προκειμένου λοιπόν να καλύπτει αυτές τις προδιαγραφές η M3 F80 (το τελευταίο νούμερο είναι ο εσωτερικός κωδικός της τρέχουσας σειράς 3) θα έπρεπε να εξοπλιστεί από την 1η Ιουνίου με ένα φίλτρο σωματιδίων.
Αν ισχύσει η απόφαση περί διακοπής της παραγωγής το Μάιο αυτό δεν θα χρειαστεί να γίνει και έτσι οι μηχανικοί της θα επικεντρωθούν στην εξέλιξη της νέας σειράς 3 που θα είναι έτοιμη για παραγωγή το 2019, καθώς και της καινούργιας M3 που προγραμματίζεται για το 2020.
Μάλιστα οι πρώτες φήμες κάνουν λόγο πως η τελευταία θα αποδίδει περί τα 500 PS με τη βοήθεια και ενός ήπιου υβριδικού συστήματος 48V. Η M4 αντιθέτως θα συνεχίσει κανονικά την παρουσία της, ακόμα και μετά την εμφάνιση της καινούργιας σειράς 3.