H BMW θα αποσύρει το Μάιο τη Μ3;


Στη BMW εργάζονται πυρετωδώς για τη νέα γενιά της σειράς 3, καθώς και της σειράς 4 που θα ακολουθήσει, καθώς μοιράζεται την ίδια βάση και δεδομένα. Φυσικά το ίδιο ισχύει και για τις κορυφαίες σπορ εκδόσεις τους, τις Μ3 και Μ4.

  • 1/2/2018

ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤΟ: ΒΜW

Αυτό στην πράξη σημαίνει πως κάποια στιγμή η παραγωγή των τρεχόντων εκδόσεων των τελευταίων θα ανασταλεί, αλλά αυτό για τη M3 ίσως γίνει πολύ πιο νωρίς από ότι θα περίμενε κανείς. Ενδεχόμενα και μέσα στον ερχόμενο Μάιο και ο λόγος θα είναι η εφαρμογή των νέων προδιαγραφών WLTP για τον προσδιορισμό των εργοστασιακών καταναλώσεων και των αντίστοιχων εκπομπών ρύπων.

Προκειμένου λοιπόν να καλύπτει αυτές τις προδιαγραφές η M3 F80 (το τελευταίο νούμερο είναι ο εσωτερικός κωδικός της τρέχουσας σειράς 3) θα έπρεπε να εξοπλιστεί από την 1η Ιουνίου με ένα φίλτρο σωματιδίων.

 

Αν ισχύσει η απόφαση περί διακοπής της παραγωγής το Μάιο αυτό δεν θα χρειαστεί να γίνει και έτσι οι μηχανικοί της θα επικεντρωθούν στην εξέλιξη της νέας σειράς 3 που θα είναι έτοιμη για παραγωγή το 2019, καθώς και της καινούργιας M3 που προγραμματίζεται για το 2020.

Μάλιστα οι πρώτες φήμες κάνουν λόγο πως η τελευταία θα αποδίδει περί τα 500 PS με τη βοήθεια και ενός ήπιου υβριδικού συστήματος 48V. Η M4 αντιθέτως θα συνεχίσει κανονικά την παρουσία της, ακόμα και μετά την εμφάνιση της καινούργιας σειράς 3.