Η BMW θα μειώσει τους κινητήρες της ως το 2025


Σύμφωνα με όσα δήλωσε ο κ. Oliver Zipse, Διευθύνων Σύμβουλος της BMW, η βαυαρική εταιρεία πρόκειται να περιορίσει τον αριθμό των διαθέσιμων κινητήρων της ως 2025, αναφορικά με τις εκδοχές μέγιστης ισχύος αυτών.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 15/5/2021

Το νέο πρωτόκολλο WLPT, για τον περιορισμό των εκπεμπόμενων ρύπων και του διοξειδίου του άνθρακα από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, έχει αλλάξει τα δεδομένα για τις αυτοκινητοβιομηχανίες.

Ήδη, κάποιες από αυτές έχουν σταματήσει να κατασκευάζουν κάποιες εκδοχές αυτών που είτε δεν πληρούσαν τα νέα όρια είτε επειδή πλέον ήταν ασύμφορη η διάθεσή τους στη αγορά.

Το ίδιο πρόκειται να πράξει και η BMW, σύμφωνα με όσα δήλωσε ο κ. Oliver Zipse, ο Διευθύνων Σύμβουλος αυτής. Όπως τόνισε: «Θέλουμε λιτότερη πολυπλοκότητα, λιγότερες διαθέσιμες εκδοχές και μικρότερο αριθμό κινητήρων. Θα κρατήσουμε μόνο εκείνους για τους οποίος υπάρχει πραγματικό ενδιαφέρον. Ως το 2025, σχεδόν, οι μισοί κινητήρες από αυτούς που έχουμε τώρα δεν θα υπάρχουν. Η BMW θα επενδύει μόνο σε όσους έχουν μεγαλύτερη ζήτηση σε κάθε μοντέλο της».

Βεβαίως, το γεγονός ότι θα μειωθεί ο αριθμός των (αμιγών) κινητήρων εσωτερικής καύσης δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα μειωθούν και οι επιλογές που θα έχουν οι υποψήφιοι πελάτες της. Κι αυτό επειδή η βαυαρική εταιρεία θα προσφέρει τη δυνατότητα να αποκτήσουν ένα όχημά της (βενζινοκίνητο ή πετρελαιοκίνητο), είτε με ήπιο σύστημα υβριδικής διάταξης, είτε με σύστημα Plug-in Hybrid είτε ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο.

Επίσης, ο κ. Zipse (φωτογραφία) επισήμανε ότι στόχος της BMW είναι να μειώσει την εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα περισσότερο από 200.000.000 τόνους, ως το 2030. Όπως είπε «ένα φιλικό προς το περιβάλλον αυτοκίνητο δεν δημιουργείται μόνο με τη χρήση πράσινης ενέργειας. Από την πρώτη στιγμή, πρέπει να σχεδιάζουμε τα οχήματά μας ώστε να μπορούν κατασκευαστούν από ανακυκλώσιμα υλικά αλλά και να ανακυκλωθούν τα ίδια μετά το πέρας της χρήσης τους.

»Αυτό δεν έχει να κάνει μόνο με την προστασία του περιβάλλοντος αλλά αφορά και στην επιχειρηματική προοπτική, καθώς είναι απαραίτητο να αντιμετωπίζεται η αύξηση της τιμής των εξορυχθέντων πρώτων υλών. Αυτός είναι ο λόγος που θέλουμε να τεθούμε επικεφαλής στη κυκλική οικονομία και να διαδραματίσουμε πρωταγωνιστικό ρόλο σε αυτή».

Ακολουθήστε το Car Αnd Driver στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τον μαγικό κόσμο του αυτοκινήτου.