Η Brabus «απογειώνει» και τη νέα Mercedes-Benz S-Class


Χωρίς να χάσει καθόλου χρόνο, ο δημοφιλής οίκος Brabus προσφέρει αρκετά νωρίς, τόσο αισθητική όσο και μηχανική βελτίωση για τη νέα Mercedes-Benz S-Class.

  • 16/4/2021

Αναβαθμισμένο πακέτο για τη νέα γενιά Mercedes-Benz S-Class διαθέτει ο γνωστός οίκος βελτίωσης Brabus, που ειδικεύεται στα μοντέλα της συγκεκριμένης γερμανικής εταιρείας και απευθύνεται κυρίως στα μοντέλα της σειράς AMG Line, που έτσι κι αλλιώς είναι πιο σπορτίφ από τα υπόλοιπα.

Τα βασικά χαρακτηριστικά της αισθητικής βελτίωσης περιλαμβάνουν spoiler για τον μπροστινό προφυλακτήρα (λέγεται πως ωφελεί την αεροδυναμική), πλαϊνά μαρσπιέ, διαφορετικά πλαϊνά φλας και spoiler στον πίσω προφυλακτήρα, που ενσωματώνει τις απολήξεις της εξάτμισης.

Επίσης, διατίθεται μία σειρά από ζάντες αλουμινίου, οι οποίες κατασκευάστηκαν ειδικά για τη νέα S-Class σε 19,20 και 21 ίντσες και συνδυάζονται με ελαστικά της Continental, της Pirelli και της Yokohama.

Οι σκουρόχρωμες ζάντες στις φωτογραφίες αφορούν την «Platinum Edition» και φορούν ελαστικά 265/35/21 εμπρός και 305/30/21 πίσω.

Η Brabus μπορεί να χαμηλώσει το ύψος του αμαξώματος μέχρι και 25 χιλιοστά, ανάλογα με το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης, δίχως να θυσιάσει καθόλου τα επίπεδα άνεσης που προσφέρει το πολυτελέστατο sedan.

Για το εσωτερικό, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει κορυφαίας ποιότητας δερμάτινες ταπετσαρίες, φιμέ χρώμια για τους διακόπτες, ανθρακονημάτινες επενδύσεις και διάφορα άλλα αξεσουάρ όπως πατάκια ή πεντάλ με τα λογότυπα της Brabus.

Όσο αφορά τα μηχανικά μέρη, ο 3λιτρος 6κύλινδρος mild-hybrid βενζινοκινητήρας της S500 κερδίζει ακόμα 65 ίππους και 70 Nm ροπής, φτάνοντας συνολικά τους 500 ίππους και τα 590 Nm.

Η επίδοση για το 0-100 χλμ./ώρα είναι πλέον 4,7 δευτερόλεπτα από 4,9 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα παραμένει ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 χλμ./ώρα.

Η ιπποδύναμη του κινητήρα diesel της S400d, μετά τη φροντίδα της Brabus, ανέρχεται στους 370 ίππους, από τους 330 εργοστασιακούς, ενώ η ροπή φτάνει από τα 700, στα 750 Nm.

Το κέρδος στη διαδικασία επιτάχυνσης από στάση και μέχρι τα 100 χλμ./ώρα είναι 0,2 δευτερόλεπτα και πέφτει στα 5,2 δευτερόλεπτα με τη τελική ταχύτητα να είναι 250 χλμ./ώρα.