H βρετανική GTO Engineering παρουσίασε τη Ferrari 250 GT SWB Berlinetta Competizione “Revival”


Πανάκριβη για ρέπλικα αλλά σε τιμή ευκαιρίας σε σχέση με τη γνήσια Ferrari 250 GT που σπάει στις δημοπρασίες το ένα ρεκόρ πώλησης μετά το άλλο.

  • KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: GTO Engineering
  • 4/9/2020

Η 250 GT είναι από τα πιο διάσημα και σίγουρα το πιο ακριβό από τα μοντέλα που έχει παρουσιάσει η Ferrari στην πολυετή και ένδοξη ιστορία της, ενώ ως αγωνιστικό ο Sir Stirling Moss την είχε χαρακτηρίσει ως «το καλύτερο GT του κόσμου». 

Η τιμή της αλλά και η σπανιότητά της την καθιστούν μια πολύ σπάνια εικόνα γενικά αλλά πλέον υπάρχει η πιθανότητα να συναντήσετε μια κάπου κάποτε. Ο λόγος είναι η παραγωγή από την βρετανική εταιρεία GTO Engineering μιας ρέπλικας η οποία ονομάζεται 250 SWB Revival και είναι όσο πιο κοντά είναι εφικτό στην αρχέτυπη 250 GT SWB Berlinetta Competizione. Πρόκειται δηλαδή για την έκδοση με τα κατά 203 χιλιοστά μικρότερο μεταξόνιο σε σχέση με τη στάνταρ 250.

Η σχεδόν πιστή αναπαραγωγή οφείλεται στη χρήση των αρχικών σχεδίων και μετρήσεων, ενώ η βάση θα είναι ένα χειροποίητο σωληνωτό πλαίσιο. Όσο για το αμάξωμα θα είναι αλουμινένιο και διαμορφωμένο και αυτό στο χέρι, ενώ η γενική ιδέα είναι η διαμόρφωση του αυτοκινήτου ανάλογα με τη χρήση για την οποία προορίζεται. Είτε για δημόσιους δρόμους δηλαδή είτε για κάποιας μορφής αγωνιστική χρήση.

Ο κινητήρας είναι ένας V12 Colombo της Ferrari με τρία καρμπυρατέρ που κατασκευάζεται από τους ίδιους τους Βρετανούς και είναι διαθέσιμος με 3.000, 3.500 και 4.000 cc και τουλάχιστον 280 PS. Ειδικά εξελιγμένα για την περίσταση είναι και τα κιβώτια, το στάνταρ χειροκίνητο των 4 σχέσεων ή το αυτόματο των πέντε, ενώ ανάρτηση, σύστημα διεύθυνσης και φρένα μπορούν να έχουν  προσαρμοστεί στα τρέχοντα δεδομένα.

Μέχρι στιγμής η GTO Engineering έχει πουλήσει πάνω από 30 Ferrari 250 GT SWB Berlinetta Competizione “Revival” και σε τιμές που ξεκινούν από το 1.000.000 δολάρια.