Η Bugatti «κλείνει» την πόρτα σε EV και SUV για την επόμενη 10ετία!


Ο νέος CEO, Mate Rimac, ξεκαθάρισε ότι η Bugatti θα είναι υβριδική για τα επόμενα 10 χρόνια και δε θα… μπει σε διαδικασίες σύγκρισης.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΤΖΟΥΜΑΣ
  • 8/9/2022

Σχεδόν το σύνολο της αυτοκινητοβιομηχανίας οδεύει, αργά ή γρήγορα, προς την ηλεκτροκίνηση. Επίσης, τα SUV είναι η νέα τάση της αγοράς, με ολοένα και περισσότερες premium εταιρίες να κατασκευάζουν μοντέλα στη συγκεκριμένη κατηγορία.

Bentley, Aston Martin, Rolls-Royce, Porsche, Lamborghini είναι μόνο μερικές από τις κορυφαίες μάρκες που έχουν λανσάρει SUV τα τελευταία χρόνια. Η Ferrari θα ακολουθήσει στις 13 Σεπτεμβρίου με την Purosangue, ενώ το νέο αφεντικό της McLaren πιστεύει ότι τα SUV είναι «πολύ σημαντικά».

Ωστόσο, η Bugatti αδιαφορεί για όλα αυτά. «Η Bugatti θα είναι υβριδική για τα επόμενα δέκα χρόνια. Δεν έχει προγραμματιστεί πλήρως ηλεκτρική Bugatti επί του παρόντος», ξεκαθάρισε ο νέος CEO της εταιρίας, Mate Rimac, σε συνέντευξή του στο «Blick».

Παράλληλα, ξέκοψε κάθε συζήτηση για κατασκευή SUV για το ίδιο διάστημα. «Όχι, δεν σχεδιάζουμε να κατασκευάσουμε SUV. Επιμένω στη δήλωση του Ettore Bugatti. ‘Αν είναι συγκρίσιμο, δεν είναι Bugatti’. Κάθε Bugatti πρέπει να αυξάνεται σε αξία. Μπορείτε να φτιάξετε ένα SUV που να αυξάνεται σε αξία;»

Ο Rimac, ιδρυτής και της ομώνυμης εταιρίας που κατασκευάζει αποκλειστικά EV hypercars, όπως η Nevera, ξεκαθάρισε ότι τα δύο brand δεν θα «μπλεχθούν» το ένα στα πόδια του άλλου. «Η Rimac θα παραμείνει αμιγώς ηλεκτρική. Υπάρχει μια τεχνολογική συγχώνευση ανάμεσα στις δύο εταιρίες, όμως είναι σε περιορισμένο βαθμό. Θέλω να διατηρήσω την αναλογική Bugatti. Η Bugatti σημαίνει επίσης δεξιοτεχνία. Το Rimac, από την άλλη πλευρά, είναι ψηφιακό και καινοτόμο».

Την ώρα που ο εντυπωσιακός 16κύλινδρος W16 κινητήρας αποσύρεται – η Bugatti W16 Mistral Roadster είναι το τελευταίο μοντέλο που θα βγει στον δρόμο με τον 8λιτρο σύνολο - ο Rimac έδωσε το στίγμα της επόμενης μέρας: «Αναπτύσσουμε ένα εντελώς νέο όχημα που θα είναι πιο σύνθετο από τα σημερινά μοντέλα λόγω της υβριδικής τεχνολογίας. Θα έχει νέο κινητήρα εσωτερικής καύσης, παρόλο που η Porsche ήθελε η νέα Bugatti να είναι πλήρως ηλεκτρική. Θα εκπλαγείτε πόσα συναισθήματα θα δημιουργεί η οδήγηση του νέου μας κινητήρα, έστω και αν δεν θα είναι ο W16».

Στο κομμάτι της ηλεκτροκίνησης, ο CEO του brand ήταν ξεκάθαρος: «Τα αυτοκίνητα πρέπει να έχουν αρκετή ισχύ για να κινούνται αμιγώς ηλεκτρικά και αρκετή αυτονομία για την πόλη. Θα είναι λοιπόν ένα plug-in υβριδικό με αυτονομία γύρω στα 50 χιλιόμετρα».

Τέλος, για το επόμενο «χτύπημα» της Rimac και αν θα υπάρξει συνέχεια μετά το Nevera, ανέφερε: «Ήταν πολύ δύσκολο να ολοκληρώσουμε την παραγωγή του Nevera χωρίς να κάνουμε συμβιβασμούς. Το έχουμε κάνει. Τώρα τα αυτοκίνητα κατασκευάζονται και παραδίδονται στους πελάτες. Πλέον, επικεντρωνόμαστε στην επόμενη Bugatti. Επόμενη έκδοση της Nevera θα υπάρξει, αλλά θα αργήσει λίγο».

Πηγή: Blick