Η Bugatti λέει πως η Chiron θα ήταν 25 km/h πιο γρήγορη στην έρημο της Νεβάδα


ΤΑ ΡΕΚΟΡ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΥΝΟΔΕΥΟΝΤΑΝ ΑΠΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΟΥ ΠΕΤΥΧΕ Η BUGATTI CHIRON ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΣΤΟΝ ΚΑΝΟΝΑ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 6/9/2019

H ειδική Bugatti Chiron με το επιμηκυμένο εμπρός μέρος μπορεί να πέτυχε ένα νέο ρεκόρ ταχύτητας με 490,494 km/h αλλά το ρεκόρ αυτό δεν έχει μέχρι στιγμής επιβεβαιωθεί από τη Guinness. Ο λόγιος για αυτό είναι πως ο κανονισμός για τα ρεκόρ ταχύτητα προβλέπει το αυτοκίνητο να κινηθεί εντός μιας ώρα και προς τις δύο κατευθύνσεις και η τελική τιμή να προκύπτει από το μέσο όρο των δύο ταχυτήτων. Αυτή είναι η μεθοδολογία που ακολούθησε η Koeniggsegg στην έρημο της Νεβάδα με το Agera RS που έπιασε κατά μέσο όρο 447 km/h, αλλά όχι και η Bugatti.

Και αυτό γιατί η σπέσιαλ Chiron κινήθηκε μόνο προς μια κατεύθυνση στην πίστα Ehra Lessien του ομίλου Volkswagen. Δεν έγινε προσπάθεια και με την αντίθετη φορά γιατί σύμφωνα με την εταιρεία το οδόστρωμα της πίστας έχει αρχίσει να έχει ξεκάθαρη φορά ανάλογη με αυτή των δεικτών του ρολογιού καθώς εδώ και δεκαετίες τα αυτοκίνητα που δοκιμάζονται σε αυτήν κινούνται αποκλειστικά προς αυτήν την κατεύθυνση. Αν η Chiron είχε κινηθεί και ανάποδα τότε θα μπορούσαν να είχαν υπερθερμανθεί.

Επίσης η Bugatti ανάφερε πως ένα άλλο πρόβλημα ήταν η πυκνότητα του αέρα στις πολύ υψηλές ταχύτητες, μιας και η συγκεκριμένη πίστα βρίσκεται στο επίπεδο της θάλασσας. Και ότι αν η προσπάθεια είχε γίνει στη Νεβάδα, όπου το υψόμετρο είναι περίπου 1.000 μέτρα και ως εκ τούτου ο αέρας πιο αραιός η τελική ταχύτητα θα μπορούσε να είναι περίπου 25 χλμ./ώρα μεγαλύτερη. Πάντα σύμφωνα με τη Bugatti…