Η Chevrolet μεριμνεί για την ασφάλεια των παιδιών


Μια νέα καμπάνια σε συνεργασία με την οργάνωση ?Safe Kids Worldwide? και το ?Cub Scouts? διοργάνωσε αυτό το καλοκαίρι η Chevrolet, με στόχο να ενημερώσει τα παιδιά ηλικίας 6-10 ετών για την ασφάλεια που παρέχουν τα οχήματα.
  • 29/8/2006

Μια νέα καμπάνια σε συνεργασία με την οργάνωση ?Safe Kids Worldwide? και το ?Cub Scouts? διοργάνωσε αυτό το καλοκαίρι η Chevrolet, με στόχο να ενημερώσει τα παιδιά ηλικίας 6-10 ετών για την ασφάλεια που παρέχουν τα οχήματα.

Το ειδικό πειραματικό πρόγραμμα ξεκίνησε από το Hendrick Motorsports της Charlotte, με τη συμμετοχή περισσοτέρων από 200 παιδιών και μελών των οικογενειών τους. Βασικός στόχος του προγράμματος ήταν να ενημερωθούν τα παιδιά για τους τομείς ασφάλειας του οχήματος, συμπεριλαμβανομένων της σωστής χρήσης της ζώνης ασφαλείας, πώς να χρησιμοποιήσουν το σύστημα OnStar για να επικοινωνήσουν με την Αστυνομία σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης ή πως να απεγκλωβιστούν από το αυτοκίνητο και να εμπεδώσουν οι γονείς ότι ποτέ δεν πρέπει ένα παιδί να μένει μόνο του σε ένα όχημα.
Κάθε παιδί που συμμετείχε στο πρόγραμμα στη συνέχεια απάντησε σε ένα σύντομο ερωτηματολόγιο, προκειμένου να διαπιστωθεί εάν έχει κατανοήσει τις συμβουλές.