Η Daimler έχει ξεκινήσει να δοκιμάζει εντατικά και σε πραγματικές συνθήκες αυτόνομα ταξί.


Η Daimler επενδύει ακόμη περισσότερο στα robotaxi

Η αυτόνομη οδήγηση μπορεί να αντιμετωπίζει ακόμη διάφορα προβλήματα ασφάλειας αλλά οι εκτιμήσεις δίνουν μία τεράστια προοπτική για το μέλλον με πολύ υψηλά κέρδη.

  • KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 15/11/2019

Η Daimler έχει ξεκινήσει να δοκιμάζει εντατικά και σε πραγματικές συνθήκες αυτόνομα ταξί. Η γερμανική εταιρία έχει ως στόχο να διατηρήσει σε ισορροπία τις δαπάνες της τόσο για τα robotaxi όσο και για την τεχνολογία της αυτόνομης οδήγησης η οποία θα εφαρμοστεί σε επαγγελματικά οχήματα που θα διανύουν μεγάλες διαδρομές, δήλωσε ο CEO της εταιρίας Ola Kallenius.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες δίνουν αγώνα για να εξελίξουν την αυτόνομη οδήγηση μετά την παρουσίαση του πρωτότυπου Google αυτοκινήτου το 2012 και η Mercedes-Benz είναι από τους πρωτοπόρους σε αυτό το τεχνολογικό τομέα.

Η ιδέα γύρω από τα αυτόνομα robotaxi είναι η μεταφορά πελατών στα μεγάλα αστικά κέντρα μέσα από συγκεκριμένα δρομολόγια και σε πλήρως οργανωμένα οδικά δίκτυα. Αυτό το πρότζεκτ έχει καταφέρει να κεντρίσει το ενδιαφέρον για το μέλλον, ειδικά από την στιγμή που η Uber το έχει αποδείξει αυτό με τον αυτόνομο στόλο της (αν εξαιρεθούν κάποια ατυχήματα με αποκορύφωμα το μοιραίο με μια πεζή).

Όπως είπε μεταξύ άλλων ο Kallenius «…το μεγαλύτερο θέμα για τα αυτόνομα robotaxi είναι να διασφαλιστεί πως θα είναι 100% ασφαλή. Από την άλλη θα πρέπει να κοιτάξουμε και το κέρδος». Η Mercedes συνεργάζεται με την BMW και την Bosch, όταν η VW μαζί με την Ford έχουν φτιάξει την θυγατρική Argo AI.

Αυτή την περίοδο το κέρδος είναι πολύ σημαντικό για την Mercedes αφού μετά από πολύ καιρό εμφανίζει πολύ μεγάλες οικονομικές απώλειες λόγω των προστίμων που αντιμετωπίζει με την παραποίηση εκπομπής ρύπων σε μοντέλα της. Το πλάνο προβλέπει περικοπή θέσεων και εξοικονόμηση 1,1 δισεκατομμυρίου ευρώ για την εξέλιξη ηλεκτρικών αυτοκινήτων και της αυτόνομης οδήγησης.