Η διαφήμιση του νέου Ford Kuga κατακτά την Ευρώπη με τη μουσική των Aphrodite’s Child!


Το εμβληματικό ελληνικό progressive rock συγκρότημα «έντυσε» μουσικά το σποτ για το νέο Ford Kuga Plug-in Hybrid.

  • 28/3/2022

Η τέχνη της διαφήμισης είναι αυτή που πολλές φορές δίνει το στίγμα της στο διαφημιζόμενο προϊόν. Και δεν είναι λίγες οι φορές που το concept μπορεί να αναδείξει τη συνολική αισθητική ενός σποτ. Η Ford στο πιο πρόσφατο διαφημιστικό της για το νέο Kuga Plug-in Hybrid δοκίμασε να παντρέψει το σήμερα με μια από τις πιο cult ενορχηστρώσεις ενός ελληνικού εμβληματικού γκρουπ, των Aphrodite’s Child!

Η διαφήμιση λοιπόν για το  All-New Kuga Plug-in Hybrid που προβάλλεται και στη χώρα μας έχει ως μουσική επένδυση το «The Four Horsemen» που κυκλοφόρησε ως single το 1972 από τους Aphrodite’s Child σε μουσική του μεγάλου Βαγγέλη Παπαθανασίου και στίχους του γνωστού σκηνοθέτη (και όχι μόνο) Κώστα Φέρρη, με τη αξέχαστη φωνή του Ντέμη Ρούσσου.

Το μουσικό κομμάτι αποτέλεσε επίσης μέρος του διπλού άλμπουμ «666» στο οποίο συμμετείχαν ακόμη μεταξύ άλλων η Ειρήνη Παππά, ο Γιάννης Τσαρούχης και ο Χάρης Χαλκίτης. Η μπάντα που είχε επίσης ως μέλη του τους Λουκά Σιδερά και Αργύρη (Silver) Κουλούρη διέπρεψε στην Ευρώπη στα τέλη της δεκαετίας του ’60 έχοντας ακόμη και σήμερα μια πλούσια παρακαταθήκη μουσικής ευφυίας η οποία επηρέασε πολλούς καλλιτέχνες και γκρουπ τα χρόνια που ακολούθησαν.

Το Ford Kuga Plug-In Hybrid

Με περισσότερες από 48.000 πωλήσεις, το Ford Kuga Plug-In Hybrid κατέγραψε μια εντυπωσιακή χρονιά το 2021 κατακτώντας πανηγυρικά την πρώτη θέση σε πωλήσεις στην κατηγορία των PHEV οχημάτων στην Ευρώπη. Εκπέμποντας ανά όχημα περίπου 1.110 κιλά λιγότερο CO2 σε σχέση με ένα ισοδύναμο μοντέλο Kuga με βενζινοκινητήρα 1.5L EcoBoost που διανύει κάθε έτος 10.000 χιλιόμετρα, το best-seller μοντέλο της ευρωπαϊκής αγοράς στην κατηγορία των PHEV οχημάτων προσφέρει επιπλέον χαμηλότερο συνολικό κόστος ιδιοκτησίας με εξοικονόμηση πάνω από 1.800€ σε μία τυπική περίοδο τριών ετών και 60.000 χιλιομέτρων.