Η δομή του Tesla Cybertruck θα έχει κοινά στοιχεία με αυτήν της BMW i3


Ο στόχος της αμερικάνικης εταιρείας είναι να εξοικονομήσει βάρος χωρίς όμως παραδοχές στην ακαμψία και την αντοχή. 

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
  • 12/2/2021

H BMW i3 έχει μια ιδιαίτερη δομή, η οποία αποτελείται από δύο ουσιαστικά μονάδες, Το Life Module και το Drive Module. Το πρώτο είναι το αμάξωμα μαζί με την καμπίνα και το δεύτερο το πλαίσιο μαζί με το ηλεκτρικό σύστημα πρόωσης. Η ένωσή τους γίνεται με μια ιδιαίτερα ισχυρή κόλλα.

Στο Tesla Cybertruck το βέβαιο είναι, όπως έχει πει ο ίδιος ο Elon Musk σε δηλώσεις του, πως το πίσω μέρος του με την καρότσα θα διαμορφώνεται ως ενιαίο τμήμα από μια πρέσα ισχύος 8.000 τόνων, προκειμένου να διαθέτει την απαραίτητη ακαμψία και αντοχή για τη μεταφορά μεγάλων φορτίων.

Και αυτό παρόλο που δεν θα είναι απαραίτητο από τη στιγμή που το Cybertruck, σύμφωνα με τον Musk, θα βασίζεται σε μια διάταξη Exoskeleton που θα είναι εξίσου ισχυρή με ένα πλαίσιο τύπου σκάλας, αλλά χωρίς το επιπλέον βάρος. Και αυτό γιατί στη δομή του θα μετέχει ενεργά όλη του η μάζα, της μπαταρίας συμπεριλαμβανομένης.  

Στη συνέχεια η γενική προσέγγιση είναι πως το αμάξωμα θα «κουμπώνει» με το πλαίσιο, με τρόπο ανάλογο με αυτόν που η BMW κατασκευάζει την i3 και με σημαντική εξοικονόμηση βάρους. Η οποία είναι πολύ σημαντική για όλα τα ηλεκτρικά μοντέλα και πολύ περισσότερο για το θηριώδες Cybertruck.