Η εντυπωσιακή Estrema Fulminea, το hypercar των 2.069 PS


H Automobili Estrema θα παρουσιάσει στις 13 Μαΐου τη Fulminea, ένα νέο αμιγώς ηλεκτροκίνητο hypercar το οποίο θα διαθέτει μπαταρίες στερεού ηλεκτρολύτη σε συνδυασμό με υπερπυκνωτές και η μέγιστη ισχύς του θα φτάνει τους 2.069 ίππους.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 7/5/2021

Η νέα τάση, όπως φαίνεται να διαμορφώνεται, είναι η προσπάθεια των εταιρείων να δημιουργήσουν οχήματα παραγωγής, η μέγιστη ισχύς των οποίων να ξεπερνά το όριο των 2.000 ίππων.

Η ηλεκτροκίνηση το επιτρέπει ευκολότερα αυτό, απ’ ό,τι με κινητήρα εσωτερικής καύσης, ενώ δεν χρειάζεται να είναι αποτέλεσμα μιας παραδοσιακής, μεγάλης αυτοκινητοβιομηχανίας.

Έτσι, η Automobili Estrema, μια ιταλική εταιρεία που ιδρύθηκε μόλις πέρσι (2020) από τον Gianfranco Pizzuto (πρώην μέτοχο και αντιπρόσωπο της Fisker), ανακοίνωσε ότι στις 13 Μαΐου θα παρουσιάσει το πρωτότυπo Fulminea, ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο hypercar το οποίο θα συνδυάζει μπαταρίες στερεού ηλεκτρολύτη με υπερπυκνωτές και οι ηλεκτροκινητήρες του θα έχουν μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύ 2.069 PS.

Σύμφωνα με την εταιρεία, το «ακραίο» αυτοκίνητο θα είναι το πρώτο αυτής της κορυφαίας υποκατηγορίας οχημάτων που έχει διαμορφωθεί τα τελευταία χρόνια το οποίο θα μπορεί να πάρει έγκριση τύπου και να κυκλοφορεί στον δρόμο.

Ακόμη και η ονομασία τής Estrema Fulminea είναι πρόκληση, καθώς σε ελεύθερη μετάφραση (sic) προσδιορίζεται σαν «σφοδρή αστραπή». Προφανώς, προσδιορίζει τις επιδόσεις της και τον ρυθμό επιτάχυνσής της. Σε ένα τέτοιο όχημα, δεν έχει πλέον σημασία ο χρόνος επιτάχυνσης από τα 0-100 km/h όσο αυτός που χρειάζεται για άλλα «ορόσημα». Έτσι, σύμφωνα με την εταιρεία, το αυτοκίνητο θα μπορεί να επιταχύνεται από τα 0-320 km/h σε λιτότερο από 10,0 sec!

Όπως έγινε γνωστό, η Fulminea θα διαθέτει συστοιχία υπερπυκνωτών στο εμπρός μέρος του οχήματος και μπαταρίες στερεού ηλεκτρολύτη στο πίσω (τοποθετημένες εμπρός από τον εκεί άξονα). Οι τελευταίες, κατασκευάζονται από την «ABEE» («Avesta Battery & Energy Engineering») μια εταιρεία με έδρα στις Βρυξέλλες (Βέλγιο), βάσει της τεχνολογίας «cell to pack».

Οι μπαταρίες τής Fulminea θα έχουν ενεργειακή χωρητικότητα 100 kWh και εντυπωσιακή ενεργειακή πυκνότητα που θα φτάνει τα 450 Wh/kg. Σύμφωνα με την Automobili Estrema, το βάρος τους θα είναι μικρότερο από 300 kg, ενώ το βάρος της Fulminea θα είναι 1.507 kg, τιμή που είναι σχετικά μικρή για αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα.

Τέλος, η μέγιστη θεωρητική αυτονομία της θα είναι 520 km (κατά WLTP). Βάσει του χρονοδιαγράμματος εξέλιξης και δημιουργίας του, οι πελάτες θα αρχίσουν να παραλαμβάνουν το νέο μοντέλο από το δεύτερο εξάμηνο του 2023. 

Ακολουθήστε το Car Αnd Driver στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τον κόσμο του αυτοκινήτου.