Η Ferrari θέλει να προσελκύσει με τη Roma νέους πελάτες


Η Roma είναι πολύ όμορφη και κυρίως διακριτική, με αποτέλεσμα να μπορεί να προσελκύσει κατά τη Ferrari καινούργιους αγοραστές.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 20/11/2019

Η τελευταία νέα Ferrari για το 2019, μια από τις συνολικά πέντε, η Roma είναι η κλειστή εκδοχή της Portofinο και στην ουσία ένα δεύτερο εισαγωγικό μοντέλο που διευρύνει τη γκάμα προς τα κάτω. Ταυτόχρονα η ιταλική εταιρεία φιλοδοξεί να διευρύνει και τον αριθμό των πελατών της, καθώς θεωρεί πως με το νέο της μοντέλο, που είναι πιο συγκρατημένο σε ότι αφορά την εμφάνισή του μπορεί να προσελκύσει πιο πολλούς.

Μάλιστα ο επικεφαλής του marketing της Ferrari Enrico Galliera δήλωσε χαρακτηριστικά «ο κόσμος είναι γεμάτος από τυχερούς ανθρώπους που έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν μια Ferrari, όμως μόνο 0,05% το κάνουν. Οι περισσότεροι δεν το κάνουν γιατί δεν γνωρίζουν το fun to drive που παρέχουν».

Στη Roma λοιπόν πέφτει το βάρος να προσελκύσει νέους πελάτες, οι οποίοι μέχρι τώρα οδηγούσαν πολυτελή SUV και σεντάν και δεν είχαν ποτέ στην κατοχή ένα σπορ μοντέλο.

Ως έμπνευση για τη σχεδίασή της λειτούργησαν οι 250 GT Berlinetta Lusso και 250 GT 2 2, που στη δεκαετία του ’60 ως GT ήταν ιδιαίτερα δημοφιλείς, ενώ η ιταλική εταιρεία προβλέπει πως κάτι τέτοιο θα γίνει και τώρα για τα GT της. Αυτό σε νούμερα σημαίνει πως οι πωλήσεις τους το 20222 θα αποτελούν το 40% του συνόλου, από 32% που είναι τώρα.