H Fiat-Chrysler απέρριψε την συνεργασία με την PSA


ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΙΣ ΦΗΜΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ, ΤΟ ΓΚΡΟΥΠ FCA ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝΦΑΣΗ ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΚΑΠΟΙΑΣ ΜΟΡΦΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΑΛΛΟΥΣ ΤΗΣ PSA.

  • KEIMENO: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΙΤΑΡΗΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 24/3/2019

Η νέα εξέλιξη στο σίριαλ της στενότερης συνεργασίας των δύο εταιριών δημοσιεύτηκε στην Wall Street Journal η οποία επικαλείται πηγές κοντά στους ανθρώπους που έκαναν τις διαπραγματεύσεις.

Το γκρουπ PSA είχε προσεγγίσει την Fiat-Chrysler στις αρχές της χρονιάς με στόχο την συνένωση των δύο εταιριών, όμως η ιδέα δεν άρεσε στα στελέχη της FCA καθώς θα είχαν πλέον μεγαλύτερη έκθεση στην αγορά της Ευρώπης στην οποία δεν βλέπουν πολλά περιθώρια ανάπτυξης. 

Παράλληλα η οικογένεια Ανιέλι δεν βλέπει με καλό μάτι το ενδεχόμενο ανταλλαγής μετοχών μεταξύ των δύο εταιριών. Όμως το γκρουπ PSA θα έβλεπε με καλό μάτι μια τέτοια συνεργασία καθώς θα του άνοιγε τις πόρτες στην αγορά της Αμερικής στην οποία σκοπεύει να επιστρέψει το 2026  αλλά παράλληλα θα απορροφούσε και αρκετές από τις οικονομικές αναταράξεις από την εξαγορά της General Motors Ευρώπης.

Αναλυτές τις αγοράς υποστηρίζουν πάντως ότι η συνεργασία μεταξύ των δύο εταιριών θα μπορούσε να είναι εφικτή, καθώς μαζί θα έφθαναν τα 9 εκατομμύρια αυτοκίνητα ετησίως, αντιμετωπίζοντας στα ίσια τους άλλους μεγάλους παίκτες δηλαδή τις VW, Toyota και Renault-Nissan-Mitsubishi.

Αυτό δεν θα μπορέσει να το επιτύχει από μόνη της καμία από τις δύο εταιρίες, ενώ θα μπορούσαν παράλληλα να ενισχύσουν τις θέσεις τους στις μικρές κατηγορίες όπου κυριαρχούν τόσο στην Ευρώπη όσο και στη Νότια Αμερική