Η Ford κάνει τη στάθμευση πιο εύκολη με το Parking Space Guidance


Η Ford και η Vodafone δοκιμάζουν τη νέα τεχνολογία συνδεδεμένου οχήματος Parking Space Guidance, η οποία ενημερώνει τους οδηγούς για τη διαθεσιμότητα χώρων στάθμευσης στην περιοχή τους και τους κατευθύνει να φτάσουν εκεί

  • 6/7/2019

Σε πόλεις όπως το Λονδίνο και η Φρανκφούρτη, υπολογίζεται ότι ο μέσος οδηγός αναλώνει 67 ώρες το χρόνο στην προσπάθεια αναζήτησης χώρων στάθμευσης με κόστος που υπερβαίνει τα 1.250€. Το λεγόμενο “cruising” ευθύνεται περίπου για το 30% της κυκλοφορίας στην πόλη.

Όμως, το πρόβλημα είναι πιθανό να μην οφείλεται στην έλλειψη χώρων στάθμευσης, αφού σύμφωνα με στοιχεία, στη Μ. Βρετανία, σε ορισμένα δημοτικά πάρκινγκ το ποσοστό πληρότητας είναι μόλις 50%.

Η Ford και η Vodafone δοκιμάζουν τώρα μία νέα τεχνολογία συνδεμένου οχήματος που θα διευκολύνει την ανεύρεση χώρων στάθμευσης στα αστικά κέντρα. Η τεχνολογία Parking Space Guidance εμφανίζει στους οδηγούς τον αριθμό των θέσεων στάθμευσης σε γειτονικά πάρκινγκ και τον τρόπο μετάβασης σε αυτές.

Η τεχνολογία Parking Space Guidance, η οποία ενημερώνεται σε πραγματικό χρόνο σύμφωνα με τα δεδομένα που λαμβάνονται από τα πάρκινγκ αυτοκινήτων, δοκιμάζεται από τη Ford και τη Vodafone στη Γερμανία στο πλαίσιο του προγράμματος KoMoD (Kooperative Mobilität im digitalen Testfeld Düsseldorf), ενός διαβιομηχανικού εγχειρήματος ύψους 15 εκατομμυρίων ευρώ, που δοκιμάζει τεχνολογίες συνδεδεμένου οχήματος και αυτοματοποιημένης οδήγησης.

Καθώς τα οχήματα δοκιμών διασχίζουν την πόλη, λαμβάνουν πληροφορίες για την κατάσταση των δρόμων και τα πάρκινγκ αυτοκινήτων από ένα κεντρικό υπολογιστή, σύμφωνα με το γεωγραφικό στίγμα τους, σε συνδυασμό με πληροφορίες από ψηφιακά οδικά σήματα που βρίσκονται στην περιοχή.