Η Ford προγραμματίζει ήπια υβριδικά Focus και Fiesta


Ο ΠΟΛΥΒΡΑΒΕΥΜΕΝΟΣ 1.0 ECOBOOST ΤΗΣ FORD ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΝΔΥΑΣΤΕΙ ΜΕ ΕΝΑ ΗΠΙΟ ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ (MHEV).

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 27/3/2019

Πρόκειται για σύστημα μίζας γεννήτριας που θα παίρνει κίνηση από ιμάντα και θα έχει δυνατότητα ανάκτησης κινητικής ενέργειας. Για το σκοπό αυτό το σύστημα διαθέτει και μια μικρή μπαταρία ιόντων λιθίου, στην οποία αποθηκεύεται η ενέργεια. Και αποδίδεται όταν υπάρχει ανάγκη υποστήριξης του συνόλου βενζίνης. Π.χ. στην εκκίνηση ή όταν ο οδηγός πατήσει βαθιά το δεξί πεντάλ και πάντα στις χαμηλές στροφές.

Όπως συνηθίζεται σε αυτές τις περιπτώσεις έτσι και στα ήπια υβριδικά Ford θα υπάρχει και ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt. Παράλληλα ο 1.0 EcoBoost θα ανανεωθεί και θα αποκτήσει έναν μεγαλύτερο υπερσυμπιεστή, προκειμένου να γίνει πιο άμεσος και σπορτίφ.

Όσο για τις μέσες καταναλώσεις, κατά WLTP, η Ford δίνει επίσημα 4,7 λίτρα αμόλυβδης για το Fiesta και 4,9 για το Focus. To οποίο θα είναι και το πρώτο που θα παρουσιαστεί ως MHEV μέσα στο 2020 και θα ακολουθήσει το επιτυχημένο σούπερ μίνι

Τα πλάνα εξηλεκτρισμού της Ford περιλαμβάνουν μια τουλάχιστον αντίστοιχη έκδοση, η οποία εκτός από ήπια υβριδική μπορεί να είναι υβριδική, plug-in υβριδική ή και πλήρως ηλεκτρική, για όλα τα υπάρχοντα μοντέλα της. Ταυτόχρονα περιλαμβάνει και εμπλουτισμό της γκάμας της και με καινούργια μοντέλα.