H General Motors χάνει 20.000 δολάρια σε κάθε Corvette


Η ΒΑΣΙΚΗ CORVETTE ΔΙΑΤΙΘΕΤΑΙ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΣΕ ΤΙΜΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΛΟΓΟΣ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 2/12/2019

Όταν παρουσιάστηκε επίσημα η τελευταία Corvette C8 με τον κινητήρα στο κέντρο όλοι έμειναν έκπληκτοι με την τιμή εκκίνησης των 59.985 δολαρίων της βασικής έκδοσης. Και αυτό γιατί πρόκειται χωρίς αμφιβολία για ένα super car με 505 ίππους και ανάλογες επιδόσεις.

Μετά από την επίσημη ανακοίνωση άρχισαν φυσικά οι φήμες. Πως πρόκειται για ένα κόλπο του marketing προκειμένου να δημιουργηθεί θόρυβος και να ακουστεί το αυτοκίνητο ή πως πολύ γρήγορα θα ακολουθήσουν σημαντικές αυξήσεις.

Γεγονός είναι πως την πολιτική των αυξήσεων η Chevrolet την είχε εφαρμόσει και στην προηγούμενη γενιά, τη C7, η τιμή της οποίας αυξανόταν κάθε χρονιά, αρχής γενομένης από τη δεύτερη μετά την παρουσίασή της, κατά 2.000 δολάρια.

Πάντως ακόμα και αν εφαρμοστεί και στο καινούργιο μοντέλο οι οικονομικές απώλειες απλά θα μειωθούν. Λίγο μιας και καλά πληροφορημένες πηγές αναφέρουν πως σε κάθε βασική Corvette που πουλιέται η General Motors χάνει ούτε λίγο ούτε πολύ 20.000 δολάρια. Κι αυτό γιατί η σωστή τιμή πώλησής της, ώστε να καλύπτονται και τα υψηλά έξοδα εξέλιξής της, έπρεπε να είναι 79.995 ευρώ.

Η επιλογή να είναι 20 χιλιάδες δολάρια χαμηλότερη επιβλήθηκε ουσιαστικά από την απόφαση της μάρκας να μην τρομάξει τους οπαδούς και αγοραστές της Corvette που δεν θα έδειχναν μεγάλη κατανόηση αν η βασική έκδοση ήταν κοντά στις 80.000 ευρώ.