Κι αυτό γιατί θεωρούσαν πως το ηλεκτρικό μοντέλο, που είναι ίδιο με το Chevrolet Bolt, θα έπαιζε καθοριστικό ρόλο στην επίτευξη των νέων, πιο αυστηρών προδιαγραφών ρύπων που θα ίσχυαν στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
Στην πορεία, όπως αποκάλυψε το Reuters, οι Γάλλοι ανακάλυψαν πως σε κάθε Ampera-E που πουλιόταν στην Ευρώπη η General Motors έχανε 10.000 ευρώ, οπότε τώρα θα πρέπει να αποφασίσουν είτε να διατηρήσουν το μοντέλο χάνοντας μεγάλα ποσά ή να διακόψουν την παραγωγή του ρισκάροντας να μην εναρμονιστούν με τα νέα όρια.
Αυτός είναι και ο κύριος λόγος που διεκδικούν, χωρίς κάτι να είναι ακόμα επίσημο, την επιστροφή μέρους του ποσού που κατέβαλαν για την απόκτηση της Opel.