Η Honda teasάρει ηλεκτρικό crossover για την Ευρώπη!


Το νέο ηλεκτρικό crossover που ετοιμάζει η Honda για την ευρωπαϊκή αγορά άφησε να αποκαλυφθεί στην χθεσινή διαδικτυακή παρουσίαση του νέου Civic e:HEV. Τι γνωρίζουμε για αυτό.

  • 24/3/2022

Η Honda είναι η τελευταία αυτοκινητοβιομηχανία που ανακοινώνει το πλάνο της για μία πιο «πράσινη» γκάμα για την Ευρώπη και τη στροφή της στον εξηλεκτρισμό.

Το πρώτο μοντέλο που θα λανσάρει θα είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό compact crossover το 2023. Προς το παρόν αυτό ονομάζεται e:Ny1 Prototype, και αν σας φαίνεται γνωστό, είναι απόλυτα λογικό. Εμφανίστηκε για πρώτη φορά τον Οκτώβριο του 2021 ως e:NS1 και e:NP1 για την Κίνα, όπου και πρόκειται να κατασκευαστούν από τις τοπικές κοινοπραξίες Dongfeng Honda και GAC Honda, αντίστοιχα.

Φυσικά, οι ομοιότητες με το νέο HR-V e:HEV είναι αρκετά εμφανείς. Η μάσκα είναι πιο κλειστή εμπρός, με δεδομένη την απουσία θερμικού μοτέρ και το μοντέλο θα έρθει να τοποθετηθεί στην αγορά απέναντι σε ηλεκτρικά compact crossover, όπως το Mazda MX-30.

Το νέο ηλεκτρικό compact crossover θα έρθει να πλαισιώσει το νέο υβριδικό Civic e:HEV που παρουσιάστηκε χθες και αναμένεται να κυκλοφορήσει το φθινόπωρο. Επίσης, μέσα στο 2023 αναμένεται και η επόμενη γενιά του μεγαλύτερου CR-V. Το C-SUV των Ιαπώνων θα είναι διαθέσιμο με επιλογές πλήρως υβριδικών και plug-in υβριδικών κινητήριων συνόλων.

Όλα τα νέα εξηλεκτρισμένα μοντέλα που θα παρουσιάσει η Honda στην επόμενη διετία εντάσσονται στον στόχο της ιαπωνικής εταιρείας να τερματίσει τις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης παγκοσμίως έως το 2040. Μέχρι τότε, ο πρώτος και πιο άμεσος στόχος της Honda είναι τα ηλεκτρικά μοντέλα να αντιπροσωπεύουν το 40% των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας έως το 2030 και το ποσοστό αυτό να διπλασιαστεί στο 80% έως το 2035.

Το τελευταίο Hondaμόνο με κινητήρα βενζίνης που θα δούμε στην Ευρώπη θα είναι το πολυαναμενόμενο Civic Type R που θα έρθει αργότερα φέτος. Θα είναι το τελευταίο μοντέλο της Honda χωρίς κανενός είδους ηλεκτρική «βοήθεια», αφού θα φοράει έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης 2,0 λίτρων με ισχύ πάνω από 300 ίππους που θα μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς, αποκλειστικά μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων.