H Hyundai εξελίσσει τα κλιματιστικά των αυτοκινήτων της


ΤΡΕΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ Η HYUNDAI, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΙΟ ΥΓΙΕΣ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΤΗΣ.

  • Μιχαλης Κατωποδης
  • 28/7/2020

Οι τεχνολογίες αυτές έχουν να κάνουν με το σύστημα κλιματισμού και την ποιότητα του αέρα που προσφέρει στην καμπίνα. Τα σύγχρονα air condition κάνουν πολλά περισσότερα από το να ψύχουν ή να θερμαίνουν απλά τον αέρα. Έτσι λοιπόν και οι Κορεάτες κάνουν ένα βήμα προς αυτή την κατεύθυνση. Το πρώτο από τα νέα αυτά συστήματα ονομάζεται Fine Dust Indicator και μπορεί να αναλύει σε πραγματικό χρόνο την ποιότητα του αέρα στο εσωτερικό.

Μία χρωματική ένδειξη στο ταμπλό παρουσιάζει τη συγκέντρωση και τα επίπεδα των αιωρούμενων μικροσωματιδίων (2,5 ΡΜ) εντός του αυτοκινήτου. Μπλε για 0 έως 15 μg/m3, πράσινο για 16 έως 35 μg/m3, πορτοκαλί για 36 έως 75 μg/m3, και κόκκινο για άνω των 76 μg/m3. Όταν η ένδειξη περάσει στην πορτοκαλί περιοχή, το σύστημα ενεργοποιεί τη ροή του αέρα ώστε να ανανεωθεί και παράλληλα το air condition, για τον έλεγχο της υγρασίας. Εάν τώρα με αυτές τις ενέργειες δεν βελτιωθεί η κατάσταση, ενημερώνει τον οδηγό ότι ίσως ήρθε η ώρα να αλλάξει φίλτρα ή γενικά να καθαρίσει το εσωτερικό.

Δεύτερη τεχνολογία είναι η After-Blow, η οποία επιτρέπει τη λειτουργία συστημάτων του κλιματιστικού για 10 λεπτά μετά το σβήσιμο του κινητήρα, ώστε να απομακρύνει την όποια υγρασία εντός τους. Με αυτό τον τρόπο περιορίζει την ανάπτυξη μούχλας στα εσωτερικά κυκλώματα, καθώς και τη δημιουργία ενοχλητικών οσμών. Το After-Blow δεν επιβαρύνει ιδιαίτερα τη μπαταρία του οχήματος και διακόπτει άμεσα τη λειτουργία του όταν αυτή έχει πέσει. Απενεργοποιείται επίσης όταν το σύστημα κλιματισμού δεν χρησιμοποιείται για ένα ορισμένο χρονικό διάστημα ή όταν η εξωτερική θερμοκρασία είναι χαμηλή.

Τέλος, έχουμε το Multi-Air Mode, το οποίο χρησιμοποιεί νέες, πολλαπλές εισαγωγές αέρα στο εσωτερικό, έτσι ώστε να δημιουργεί μία πιο ευχάριστη ατμόσφαιρα, με ήπια ροή. Φυσικά παραμένουν και οι παραδοσιακοί αεραγωγοί στο ταμπλό, δίνοντας τη δυνατότητα στον οδηγό να επιλέξει τη λειτουργία που προτιμά. Τα συστήματα αυτά θα αρχίσουμε να τα βλέπουμε στα επόμενης γενιάς μοντέλα της Hyundai.