Η Hyundai επενδύει 72 δις ευρώ σε νέες τεχνολογίες έως το 2030


Ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Hyundai Motor, Jaehoon Chang αποκάλυψε τον οδικό χάρτη και τη στρατηγική της εταιρείας για την ηλεκτροκίνηση. Η Hyundai στοχεύει να φθάσει σε ετήσιες πωλήσεις 1,87 εκατομμύρια αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων έως το 2030, ενισχύοντας τη γκάμα της με 17 νέα ηλεκτρικά μοντέλα έως το 2030.

  • 8/3/2022

Η Hyundai Motor παρουσίασε τον οδικό χάρτη και τη στρατηγική της για να επιταχύνει τη φιλοδοξία της για την ηλεκτροκίνηση καθώς επιδιώκει βιώσιμη πρόοδο για την εταιρεία.

Ο Jaehoon Chang, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Hyundai Motor και άλλα στελέχη παρουσίασαν τα σχέδια σε μετόχους και επενδυτές στο forum «2022 CEO Investor Day». Η εταιρεία αποκάλυψε επίσης στόχους πωλήσεων και οικονομικών επενδύσεων που σκοπεύει να πραγματοποιήσει έως το 2030.

Ο οδικός χάρτης για τα ηλεκτρικά οχήματα της Hyundai στηρίζεται στην ενίσχυση της γκάμας των ηλεκτρικών οχημάτων, τη βελτιστοποίηση της παραγωγικής ικανότητας και την εξασφάλιση της ανταγωνιστικότητας hardware και software.

Η Hyundai Motor αύξησε τον ετήσιο στόχο πωλήσεων των ηλεκτρικών της οχημάτων σε 1,87 εκατομμύρια μονάδες έως το 2030 από 560.000 που είχαν ανακοινωθεί προηγουμένως έως το 2025. Η εταιρεία στοχεύει σε μερίδιο αγοράς 7% της συνολικής παγκόσμιας αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων.

Η Hyundai σχεδιάζει να παρουσιάσει 17 αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα έως το 2030. Έντεκα από αυτά θα έχουν το σήμα της Hyundai και έξι 6 μοντέλα της Genesis. Τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα Hyundai θα περιλαμβάνουν τρία μοντέλα sedan, 6 SUV, ένα ελαφρύ επαγγελματικό όχημα καθώς και ένα μοντέλο νέου τύπου. Μέσα στη χρονιά θα ξεκινήσουν οι πωλήσεις του IONIQ 6 και θα ακολουθήσει το IONIQ 7 το 2024.

Στην πολυτελή μάρκα Genesis, η γκάμα των ηλεκτρικών οχημάτων αποτελείται από δύο επιβατικά αυτοκίνητα και 4 SUV, συμπεριλαμβανομένου του GV70 που θα κυκλοφορήσει φέτος. Από το 2025, όλα τα νέα μοντέλα της Genesis που θα κυκλοφορήσουν θα είναι ηλεκτρικά.

Βελτιστοποίηση της παραγωγικής ικανότητας των ηλεκτρικών οχημάτων

Η Hyundai Motor στοχεύει να δημιουργήσει μια παραγωγική διαδικασία υψηλής απόδοσης για την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων επιταχύνοντας τη μετάβασή της στην ηλεκτροκίνηση. Στο Παγκόσμιο Κέντρο Καινοτομίας της Hyundai Motor στη Σιγκαπούρη (HMGICS), ακρογωνιαίο λίθο καινοτομίας στην αξιακή αλυσίδα κινητικότητας της εταιρείας, θα δημιουργηθεί μια ανθρωποκεντρική πλατφόρμα καινοτομίας. Η πλατφόρμα αναμένεται να φέρει καινοτομίες στην αποδοτικότητα της παραγωγής μέσω ενός ευέλικτου συστήματος παραγωγής, προηγμένου επιπέδου αυτοματισμού και τεχνολογίας ψηφιακού διδύμου.

Πέρα από τις υπάρχουσες παραγωγικές μονάδες ηλεκτρικών οχημάτων στην Κορέα και την Τσεχική Δημοκρατία, η Hyundai σχεδιάζει να επεκτείνει σταδιακά τις μονάδες παραγωγής των ηλεκτρικών οχημάτων, ξεκινώντας με ένα εργοστάσιο στην Ινδονησία που ξεκίνησε πρόσφατα να λειτουργεί.

Καθώς οι μονάδες παραγωγής των ηλεκτρικών οχημάτων επεκτείνονται, η εταιρεία προσπαθεί να αυξήσει το εύρος προμήθειας μπαταριών μέσω στρατηγικών συνεργασιών με εταιρείες μπαταριών, σε διάφορες μεγάλες αγορές, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, για να εξασφαλίσει επαρκή εφοδιασμό μπαταριών. Μέσω αυτών των συνεργασιών, η εταιρεία από το 2025 αναμένεται να αποκτήσει περισσότερο από το 50% των μπαταριών λιθίου επόμενης γενιάς για τα ηλεκτρικά της οχήματα.

Διασφάλιση ανταγωνιστικότητας software και hardware

Η Hyundai Motor σχεδιάζει να εισάγει μια νέα πλατφόρμα Integrated Modular Architecture (IMA), που εξελίχθηκε από την πλατφόρμα E-GMP που αποτελεί τη βάση των IONIQ 5 και GV60, τα οποία λανσαρίστηκαν με επιτυχία το 2021. Η IMA θα χρησιμοποιηθεί όχι μόνο ως πλατφόρμα ηλεκτρικών επιβατικών οχημάτων της Hyundai αλλά και ως πλατφόρμα κατασκευής οχήματος (PBV), συμβάλλοντας στον εξορθολογισμό των διαδικασιών παραγωγής και στη μείωση του κόστους.

Σε αντίθεση με το υπάρχον σύστημα ανάπτυξης ηλεκτρικών οχημάτων, το οποίο έχει διαφορετικούς τύπους πακέτων μπαταριών για κάθε μοντέλο, η IMA μπορεί να εξοπλιστεί με τυποποιημένα πακέτα μπαταριών για ευέλικτη σύνδεση ανεξάρτητα με το μοντέλο βελτιώνοντας την αποδοτικότητα του κόστους. Μέσω του συστήματος cell-to-pack, η νέα πλατφόρμα μπορεί να εξασφαλίσει επαρκή ενεργειακή πυκνότητα και να συντομεύσει ακόμη περισσότερο τον χρόνο φόρτισης.

Μέχρι το 2030, η εταιρεία θα επενδύσει συνολικά 9 δισεκατομμύρια Ευρώ για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας σε λύσεις software, συμπεριλαμβανομένων 3,2 δισεκατομμύρια Ευρώ για  τεχνολογικές καινοτομίες, όπως συνδεσιμότητα και αυτόνομη οδήγηση, 3,6 δισεκατομμύρια Ευρώ σε στρατηγικές επενδύσεις για νεοφυείς επιχειρήσεις και ερευνητικά κέντρα και 2,2 δισεκατομμύρια Ευρώ στην τεχνολογία πληροφοριών και επικοινωνιών (ICT). Μετά το 2030, η εταιρεία στοχεύει τα έσοδα από τις software επιχειρήσεις να λαμβάνουν περίπου το 30% των συνολικών πωλήσεων.

Οικονομικοί Στόχοι

Η Hyundai αποκάλυψε επίσης τους μεσοπρόθεσμους έως μακροπρόθεσμους οικονομικούς στόχους της έως το 2030, συμπεριλαμβανομένης της επένδυσης των 72 δισεκατομμυρίων Ευρώ. Από τη συνολική επένδυση, 29,4 δισεκατομμύρια Ευρώ θα διατεθούν σε τομείς έρευνας και ανάπτυξης και 32,8 δισεκατομμύρια Ευρώ για δαπάνες ενίσχυσης της επιχειρηματικές ανταγωνιστικότητας, ενώ 9,6 δισεκατομμύρια Ευρώ θα διατεθούν σε στρατηγικές επενδύσεις.

Το σχέδιο δαπανών των 72 δισεκατομμυρίων Ευρώ περιλαμβάνει 14,5 δισεκατομμύρια Ευρώ για επενδύσεις στον τομέα της ηλεκτροκίνησης για την επέκταση της παραγωγικής ικανότητας των ηλεκτρικών οχημάτων, την κατασκευή σταθμών φόρτισης και τη συμμετοχή σε σημαντικές τεχνολογικές συνεργασίες.

Έως το 2030, η Hyundai στοχεύει να επιτύχει περιθώριο λειτουργικού κέρδους ύψους 10% ή υψηλότερο στα ηλεκτρικά οχήματα αυξάνοντας τον όγκο πωλήσεων και καινοτομώντας στη δομή του κόστους. Η εταιρεία στοχεύει συνολικά σε πάνω από 4,3 εκατομμύρια πωλήσεις οχημάτων.