Η Hyundai πιστεύει πως το νέο Tucson θα είναι και πάλι το ευρωπαϊκό της best seller


Στη Hyundai είναι ιδιαίτερα αισιόδοξοι για την εμπορική επιτυχία της νέας γενιάς του Tucson με την ενδιαφέρουσα εμφάνιση

  • KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: HYUNDAI
  • 29/12/2020

Οι πωλήσεις των μεσαίων SUV έχουν παρουσιάσει μια κάμψη στην Ευρώπη που φτάνει το 37%, γεγονός που σε συνδυασμό με το ότι το Tucson ήταν στο τελευταίο χρόνο της παρουσίας του έδωσε την πρωτιά στη δημοτικότητα εντός της γκάμας της Hyundai στο πιο μικρό Kona.

Στη Hyundai όμως είναι βέβαιοι πως με την καινούργια γενιά του το Tucson θα επανακτήσει τον τίτλο του και θα είναι και πάλι το πιο επιτυχημένο εμπορικά της γκάμας.

Αυτό υποστήριξε με δηλώσεις του στο Automotive News Europe ο επικεφαλής της κορεάτικης μάρκας στην Ιταλία Andrea Cresi, ο οποίος υπολογίζει πως μόνο στη χώρα του το 2021 θα πουληθούν 15.000 Tucson. Από τα οποία τα 7.000 θα είναι υβριδικά και τα 1.500 plug-in υβριδικά.

Ο Cresi στηρίζει την αισιοδοξία του καταρχήν στην εμφάνιση του νέου Tucson, η οποία διαθέτει στοιχεία, όπως τις τριγωνικές επιφάνειες και τις τεμνόμενες γραμμές, που σύμφωνα με τον επικεφαλής του τμήματος design της μάρκας SangYup Lee πρέπει να αποφεύγονται, σύμφωνα με όσα διδάσκονται στις αντίστοιχες σχολές.

Από πλευράς διαστάσεων το νέο Tucson είναι ελάχιστα πιο μεγάλο από τον προκάτοχό του, ενώ επιπλέον πόντους του εξασφαλίζει τόσο το ότι είναι διαθέσιμο και τετρακίνηση όσο και η ύπαρξη μιας πιο σπορ N Line.