Η δημιουργία μίας νέας θυγατρικής για τα ηλεκτρικά της οχήματα (Ionic), οι σημαντικές επενδύσεις σε νέες τεχνολογίες και το στρατηγικό της πλάνο για το 2025 φαίνεται πως αναβαθμίζουν την αξία της Hyundai. Η εταιρία αναπτύσσεται συνεχώς, χρόνο με το χρόνο, αυξάνοντας ετησίως κατά 1% την αξία της, που πλέον υπολογίζεται στα 12,1 δις ευρώ.
Η Hyundai φιγουράρει σταθερά στο Top 100 της Interbrand από το 2005, ενώ τα τελευταία έξι χρόνια βρίσκεται και στο Top 40. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο Mike Rocha, Brand Valuation Global Director της Interbrand, «η άνοδος της αξίας της Hyundai Motor Company μπορεί να αποδοθεί στην ουσιαστική επέκταση της προς τη μελλοντική κινητικότητα και στις συνεχείς επενδύσεις στην μπράντα της, όπως η ανακοίνωση της εξειδικευμένης θυγατρικής ηλεκτρικών οχημάτων IONIQ.
Έχουμε εκτιμήσει θετικά την ενεργό και προληπτική προσέγγιση της εταιρείας στις αλλαγές της αγοράς ως μια βιώσιμη μάρκα, που περιλαμβάνει την επέκταση των διαδικτυακών καναλιών πωλήσεων, την ταχεία ανταπόκριση σε δραστηριότητες κοινωνικής συμβολής και την πραγματική αύξηση των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων και κυψελών καυσίμου».
Ενδεικτικά, αξίζει να αναφερθεί το γεγονός ότι η Hyundai πρόσφατα παρέδωσε τα πρώτα επτά φορτηγά κυψελών καυσίμου, από το πρώτο μοντέλο μαζικής παραγωγής παγκοσμίως! Εντός του 2021 η παραγωγή φορτηγών κυψελών καυσίμου θα αγγίξει τις 2.000 μονάδες ετησίως, με τη ζήτηση να ανεβαίνει διαρκώς.
Παράλληλα, με μία out-of-the-box προσέγγιση της μελλοντικής κινητικότητας, αναπτύσσει ειδικά οχήματα παντός εδάφους, υπηρεσίες urban air mobility (UAM) και διάφορα άλλα στοιχεία για το οικοσύστημα των πόλεων των επόμενων δεκαετιών.
Σε ό,τι αφορά τώρα το θεσμό 2020 Global Brand Ranking, στην πρώτη θέση μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών κατέταξε την εταιρία Toyota (7η θέση γενικής), στη δεύτερη την Mercedes-Benz (8η γενικής) ενώ οι θέσεις τρία και τέσσερα ανήκουν στις BMW και Honda αντίστοιχα (11η και 20η γενικής).
Ranking | Brand | Brand Value (in $100,000 unit) | 2020 | 2019 | ||
Compared to 2019 | Overall Ranking | Overall Ranking | Ranking among Automakers | |||
1 | Toyota | 515.95 | -8% | 7 | 7 | 1 |
2 | Mercedes-Benz | 492.68 | -3% | 8 | 8 | 2 |
3 | BMW | 397.56 | -4% | 11 | 11 | 3 |
4 | Honda | 216.94 | -11% | 20 | 21 | 4 |
5 | Hyundai | 142.95 | 1% | 36 | 36 | 6 |
6 | Tesla | 127.85 | N/A | 40 | N/A | N/A |
7 | Ford | 125.68 | -12% | 42 | 35 | 5 |
8 | Audi | 124.28 | -2% | 44 | 42 | 8 |
9 | Volkswagen | 122.67 | -5% | 55 | 41 | 7 |
10 | Porsche | 113.01 | -3% | 59 | 52 | 9 |
11 | Nissan | 105.53 | -8% | 59 | 52 | 10 |
12 | Ferrari | 63.79 | -1% | 79 | 77 | 11 |
13 | Kia | 58.30 | -9% | 86 | 78 | 12 |
14 | Land Rover | 50.77 | -13% | 93 | 85 | 13 |
15 | Mini | 49.65 | -10% | 95 | 90 | 14 |