Η Hyundai θέλει να γίνει το Νο1 στα EV της Ευρώπης


Μέσω της γκάμας Ioniq η κορεατική εταιρία έχει ως στόχο να αναδειχθεί ο σημαντικότερος παίχτης στην ευρωπαϊκή αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

  • KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: HYUNDAI
  • 16/10/2020

Η Hyundai έχει ήδη ανακοινώσει πως θα αναδείξει την Ioniq ως μια ξεχωριστή «μπράντα» που θα έχει κάτω από το σήματα της τα ηλεκτρικά μοντέλα της μάρκας. Στο άμεσο μέλλον θα παρουσιαστούν τρία ολοκαίνουργια ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα ξεκινήσουν να πωλούνται από του χρόνου και μέσα στην επόμενη τετραετία.

Το πρώτο θα είναι το Ioniq 5, ένα μοντέλο μηδενικών ρύπων που θα τοποθετείται στη μεσαία κατηγορία και θα έχει το στιλ και αρκετά σχεδιαστικά γνωρίσματα από το Concept 45. Θα παρουσιαστεί στα μέσα του 2021.

Το 2022 θα προστεθεί το Ioniq 6 το οποίο θα είναι ένα sedan επίσης της μεσαίας κατηγορίας. Από εκεί και πέρα και μέσα στην επόμενη διετία θα λανσαριστεί και το Ioniq 7, ένα μεγάλο SUV. Και τα τρία ΕV θα βασίζονται στην πλατφόρμα e-GMP (electric Global Modular Platform).

«Σε σχετικά μικρό χρονικό διάστημα, έχουμε την ευκαιρία να γίνουμε ο μεγαλύτερος προμηθευτής ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη, ειδικά με τη νέα σειρά μοντέλων EV με τη νέα μάρκα Ioniq», δήλωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Hyundai Europe, Michael Cole συνέντευξη του στο Autonews Europe.

Έως το 2025, μαζί με τις Kia και Genesis, η Hyundai στοχεύει να πουλήσει ένα εκατομμύριο αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τα οποία ενδεχομένως να τους αποδώσουν το 10% της παγκόσμιας αγοράς EV.