Η Κάτω Σαξονία στο δρόμο που χάραξε η Αστυπάλαια


Η αστυνομία της Κάτω Σαξονίας παραγγέλνει 215 αμιγώς ηλεκτρικά Volkswagen ID.3, καθώς οι πωλήσεις των EV αυξάνονται σταδιακά σε όλη την Ευρώπη.

  • 23/8/2021

Το VW ID.3 θα είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αστυνομικό αυτοκίνητο στη Γερμανία. Η αστυνομία στο κρατίδιο της Κάτω Σαξονίας θα είναι σύντομα σε θέση να κυκλοφορεί αθόρυβα αναζητώντας υπόπτους για παράνομες ενέργειες, αφού το γερμανικό κράτος αγόρασε 215 αμιγώς ηλεκτρικά Volkswagen ID.3.

Τα ID.3 που παραγγέλθηκαν θα χρησιμοποιηθούν με μη στρατιωτικές προδιαγραφές, ώστε να μην φέρουν γραφικά και φωτεινές μπάρες, όπως σημείωσε η Volkswagen, αλλά ενδέχεται να φέρουν άλλο εξοπλισμό όπως ραδιόφωνο, σύστημα σειρήνας και μαγνητικούς φάρους LED.

Τα πρώτα 10 αυτοκίνητα παραδόθηκαν στον αστυνομικό στόλο στο Ανόβερο, στην έδρα της κρατικής αστυνομίας. Παράλληλα, η γερμανική αστυνομία έδωσε επίσης παραγγελία για 175 plug-in υβριδικά Passat GTE, τα οποία θα ενταχθούν στον στόλο των 160 περίπου Passat GTE της πολιτείας. Η Volkswagen ανέφερε ότι η παραγγελία των 215 ID.3 είναι η μεγαλύτερη μέχρι στιγμής στη Γερμανία, αλλά σημείωσε ότι η πόλη της Βιέννης, στην Αυστρία, δοκιμάζει επί του παρόντος τα ID.3 και ID.4 για αστυνομική χρήση.

«Αυτή η απόφαση προτίμησης της Volkswagen είναι σημαντική και μπορεί να χρησιμεύσει ως πρότυπο για άλλες αρχές στη Γερμανία και όχι μόνο», δήλωσε ο Holger B. Santel, επικεφαλής της Volkswagen Γερμανίας. «Έχουμε μεγάλο αριθμό προσφορών και ελπίζουμε ότι και άλλες αρχές στη Γερμανία και την Ευρώπη σύντομα θα βασίζονται όλο και περισσότερο στην ηλεκτρονική κινητικότητα».

Δεν πρέπει να μας προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι χρειάστηκε τόσος χρόνος για να παραγγελθεί ένας μεγάλος στόλος ηλεκτρικών οχημάτων από μια κρατική αστυνομική υπηρεσία στη Γερμανία, αφού μέχρι πρόσφατα πέρα από τη Volkswagen δεν υπήρχε ένας εγχώριος κατασκευαστής που να είχε αρχίσει να κατασκευάζει προσιτά ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε μαζική κλίμακα, με τα ID.3 και ID.4 να έχουν μπει στην παραγωγή στο Zwickau τους τελευταίους 12 μήνες. Οι κρατικοί φορείς περίμεναν πιο οικονομικά, μη πολυτελή οχήματα να μπουν στην παραγωγή, αντί για πολυτελείς ηλεκτροκίνητες προτάσεις, όπως για παράδειγμα από την Audi. Αλλά τώρα που μαζικοί κατασκευαστές σαν τη Volkswagen που ξεκίνησε την παραγωγή των ID.3 και ID.4 στο Zwickau και ετοιμάζει άλλα προσιτά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αναμένουμε να δούμε μια σημαντική ώθηση στις παραγγελίες στόλων ηλεκτρικών οχημάτων από τις κυβερνήσεις και τις κρατικές υπηρεσίες σε όλη την Ευρώπη.

Η VW σχεδιάζει ακόμη και μικρότερα μοντέλα ταυτότητας

Το ID.3 προσφέρεται επί του παρόντος με τρεις κύριες σειρές μπαταριών: 45 kWh, 58 kWh και 77 kWh, προσφέροντας εμβέλεια 330, 420 και 550 χιλιόμετρα στον κύκλο WLTP. Η μικρότερη από τις τρεις μπαταρίες του δίνει απόδοση 147 ίππων, ενώ όσοι επιλέξουν μπαταρία μεσαίας εμβέλειας μπορούν να επιλέξουν μεταξύ εκδόσεων 143 και 201 ίππων, με την τελευταία να βρίσκεται και στην έκδοση με την κορυφαία μπαταρία 77 kWh.

Μάλιστα, η Volkswagen έχει ήδη αναφέρει ότι εργάζεται σε μοντέλα τοποθετημένα κάτω από το ID.3 σε μέγεθος, οπότε στο μέλλον είναι πιθανό να δούμε EV που συμπληρώνουν τη γκάμα προς τα κάτω με μοντέλα στο μέγεθος του Polo και ίσως ακόμη και του Lupo. Η πιθανότερη ονομασία που θα φέρουν φυσικά δεν είναι άλλη από τις ID.1 και ID.2, ενώ το ID.3 θα παίζει το ρόλο του ηλεκτρικού Golf.