H Kia στην αυγή μιας νέας εποχής: Το μανιφέστο (βίντεο)


Αυτό που ξεκίνησε πριν από λίγες ημέρες με την αλλαγή του λογοτύπου, συνεχίζει με έναν ολοκληρωτικό μετασχηματισμό της φιλοσοφίας και της στόχευσης της κορεατικής εταιρίας, που κοιτάζει πλέον στο μέλλον.

  • Μιχάλης Κατωπόδης
  • 15/1/2021

Με την αδελφή Hyundai να έχει ήδη παρουσιάσει ένα μεγαλεπήβολο στρατηγικό σχεδιασμό για τη δεκαετία που έρχεται, ήταν απλά θέμα χρόνου να δούμε την αντίστοιχη κίνηση της Kia. Και, όπως ήταν αναμενόμενο, αυτή έρχεται να αλλάξει τα πάντα. Επιχειρώντας αρχικά να αποκωδικοποιήσουμε το νέο σχεδιασμό του λογότυπου, αυτός αντανακλά την αυτοπεποίθηση που έχει η φίρμα για το μέλλον. Ο τρόπος, δε, με τον οποίο οι γραμμές των γραμμάτων κινούνται ανοδικά, συμβολίζει αντίστοιχα την ανοδική πορεία της φίρμας.

Συμπληρωματικά αυτού έρχεται ένα νέο μότο, το «Movement that inspires». Αυτό αποτελεί ένα άνοιγμα της εταιρίας προς τον κόσμο. Μία κοινή παραδοχή ότι η Kia μετασχηματίζεται αλλά και ότι ο καθένας αξίζει να προχωράει για να ανακαλύπτει πράγματα, στην προκειμένη περίπτωση τα προϊόντα της φίρμας.

Αναφορικά με τα νέα μοντέλα που αναμένουμε τα επόμενα χρόνια, μπορείτε να τα βρείτε όλα εδώ. Χοντρικά η Kia προχωράει με μία σειρά νέων ηλεκτρικών μοντέλων, τα οποία θα έχουν ονομασίες EV1 έως EV9. Αυτά θα καλύπτουν τις νέες ανάγκες κινητικότητας των σύγχρονων οδηγών, ενώ θα βασίζονται στο νέο πάτωμα του ομίλου, E-GMP.

Ταυτόχρονα, η εταιρία θα εξερευνήσει ένα νέο πεδίο κινητικότητας, για πιο προσωποποιημένες ανάγκες ιδιωτών και επαγγελματιών. Αυτό αφορά λύσεις που καλύπτουν ανάγκες μικρομετακίνησης, μέχρι και μεγαλύτερα οχήματα μεταφοράς. Υπολογίζεται ότι μέχρι το 2030 θα παρουσιαστούν τουλάχιστον πέντε τέτοια μοντέλα.

Γενικά, η όλη μεταστροφή της εταιρίας θα πλησιάζει περισσότερο σε μία ευρωπαϊκή λογική, απευθυνόμενη φυσικά σε όλο τον πλανήτη. Όσο για τις αλλαγές, δεν αφορούν μόνο στα αυτοκίνητα αλλά και στις εγκαταστάσεις. Μέσα στα επόμενα 2-3 χρόνια θα τις δούμε και στις αντιπροσωπείες, στα πλαίσια της αλλαγής της εικόνας και του rebranding της φίρμας.