Η κινεζική Chery σχεδιάζει είσοδο στην Ευρώπη με ένα ηλεκτροκίνητο SUV!


Άλλες κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες μιλούσαν πάντα απλώς για την είσοδό τους στην ευρωπαϊκή αγορά. Οι ιθύνοντες της Chery κάνουν τα σχέδιά τους πιο συγκεκριμένα…

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΣΩΤΗΡΗΣ ΠΑΠΑΔΗΜΑΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 2/10/2018

Φωτογραφίες του Chery Exeed TX έχουν δει το φως της δημοσιότητας! Μάλιστα, δημοσιογραφικοί κύκλοι αναφέρουν ότι αυτό το μοντέλο θα προωθηθεί αρχικά στην αγορά της Χιλής και στη συνέχεια θα το δούμε και στην Ευρώπη σε ηλεκτροκίνητη έκδοση. Πρώτο στοιχείο, που ξεχωρίζει σε ό,τι αφορά την εμφάνιση του κινεζικού SUV είναι η ευμεγέθης μάσκα, η οποία στην κορυφή της κοσμείται από μία αστραφτερή παχιά μπάρα, που φέρει το όνομα του μοντέλου.

Το Exeed TX θα λανσαριστεί στην αγορά της Κίνας με την ίδια ονομασία, με το μοντέλο να αποτελεί ένα δείγμα των αυτοκινήτων πολυτελείας της Chery. Ωστόσο, στη νότια Αμερική και τις άλλες αγορές μακριά από την Ασία το Exeed θα αποτελέσει μία τελείως ξεχωριστή φίρμα. Μάλιστα, ο κωδικός του εργοστασίου για το Exeed TX είναι “M31T”.

Το Exeed TX θα είναι διαθέσιμο με δύο κινητήρες: Έναν 1.5 Turbo με ισχύ 190 PS και μέγιστη ροπή 275 Nm και έναν 1.6 Turbo με ισχύ 218 PS και μέγιστη ροπή 320 Nm. Το πρώτο μοντέλο θα εφοδιάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ το δεύτερο με ένα αυτόματο διπλού συμπλέκτη, 7 σχέσεων.

Αξίζει να τονίσουμε ότι το όνομα του αυτοκινήτου είναι απλώς “Exeed”, καθώς δε φαίνονται πουθενά λογότυπα της Chery! Ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός, ενώ υπάρχει επίσης μία μεγάλη οθόνη αφής. Το κεντρικό tunnel είναι «καθαρό» από πλευράς σχεδίασης και εμπλουτίζεται από ένα trendy επιλογέα ταχυτήτων. Περαιτέρω, στο εσωτερικό κυριαρχεί το μαύρο δέρμα, που συνοδεύεται από ραφές κόκκινου χρώματος. Το Exeed TX είναι ένα πενταθέσιο SUV με μήκος 4.664 mm, πλάτος 1.872 mm και ύψος 1.685 mm. Το μεταξόνιό του φτάνει τα 2.697 mm.

Θα έχει το Exeed TX εμπορική επιτυχία στην αγορά της Χιλής; Η Chery είναι στη νοτιοαμερικανική χώρα γνωστή για τα προσιτά αυτοκίνητά της στο βασικό επίπεδο εξοπλισμού. Επομένως, η είσοδος του SUV ως μοντέλο μιας αυτόνομης και πολυτελούς φίρμας θα είναι πιθανότατα δύσκολη. Βέβαια, πολλά θα εξαρτηθούν και από την τιμή του.