Από τις ολοένα και πιο αυστηρές εκπομπές ρύπων δεν ξεφεύγουν ούτε τα σπορ μοντέλα των κατασκευαστών, όπως π.χ. αυτά της M Division της BMW. Έτσι και εδώ η μόνη λύση προκειμένου να προσεγγιστούν οι νέες προδιαγραφές δεν είναι άλλη από τον εξηλεκτρισμό τους. Με κάποιον τρόπο.
Προς τα εκεί λοιπόν αναμένεται να κινηθεί και η BMW για τα Μ μοντέλα, με το πρώτο αυτής της νέας προσέγγισης να είναι εκτός απροόπτου η τελευταία έκδοση της τρέχουσας Μ2. H οποία, σύμφωνα με την πρακτική που ακολουθεί η γερμανική εταιρία αναμένεται να είναι η πιο δυνατή και η πιο γρήγορη της σειράς.
H πλέον πιθανή της ονομασία είναι M2 CS και σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες δεν θα είναι plug-in υβριδική αλλά ήπια υβριδική. Σε συνδυασμό με ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt και με ηλεκτρικούς υπερσυμπιεστές αντί των κλασικών turbo.
Η απόδοση σε αυτήν την περίπτωση του εξακύλινδρου σε σειρά των 3.000 cc θα μπορούσε κάλλιστα να ανέβει στα 450 PS, γεγονός που θα επιβεβαίωνε τη θεωρία, που όπως προαναφέραμε, τη θέλει να είναι η πιο δυνατή και πιο γρήγορη έκδοση.
Η παρουσίασή της είναι το πιο πιθανό να γίνει κατά τη διάρκεια του 2020, ενώ το βέβαιο είναι πως η παραγωγή της θα είναι περιορισμένη και δεν θα ξεπεράσει συνολικά τις 2.200 μονάδες.